Dzień I – 24 kwietnia 2017 r.
9.00 – 9.30 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.30 Rozpoczęcie szkolenia
BUDOWANIE KONCEPCJI UDENYCH WYSTAPIEŃ - WYOBRAŹNIA, OPOWIEŚCI I DLACZEGO W BIZNESIE WARTO SIĘGAĆ DO KORZENI?
-
O czym mówili najwybitniejsi wodzowie żołnierzom przed walką?
-
Fakty, hasła reklamowe, opowieści - jak reaguje ludzki umysł?
-
Jak zasłyszane historie wpływają na ludzki umysł i decyzje?
-
Dlaczego ludzie najchętniej w wystąpieniach publicznych "kupują" opowieści?
-
Jaka jest optymalna struktura wystąpienia?
-
Jak wystąpienia mogą pobudzać wyobraźnię i emocje?
-
Dlaczego narracje usypiają myślenie krytyczne i jak omijać zagrożenia z tym związane?
JAK PRZYGOTOWAĆ WYSTĄPIENIE
-
Jakie cechy musi spełniać wystąpienie aby ślinie oddziaływało na odbiorcę?
-
Jakie narzędzia możemy wykorzystać w wystąpieniu?
-
Kiedy wystąpienie inspiruje do zmiany?
-
Kiedy wystąpienie może stać się przyczyną zmiany postawy słuchaczy?
-
Kiedy wystąpienie silnie motywuje?
-
Kiedy nawiązujemy silną więź z odbiorcą?
WYSTĄPIENIE KROK PO KROKU
-
"Wystąpienia to najefektywniejsza forma sprzedaży idei, pomysłu, siebie, usługi, produktu"
-
Metody i technik skupiające uwagę adresata
-
Budowanie dynamiki wystąpienia
-
Metamodel języka jako narzędzie wspierające wystąpienie
-
Jak angażować uczestników w własne wystąpienie i wpływać na aktywność słuchacza?
-
Jak reagować na uwagi, dowcipy i "docinki" z sali aby uatrakcyjni wystąpienie?
PRAWIDŁOWA KONSTRUKCJA PREZENTACJI Z ELEMENTAMI WYKORZYSTANIA POWER POINT I ŚRODKÓW TECHNICZNYCH
-
Kluczowe cele Twojej prezentacji?
-
Przygotowywanie prezentacji - schemat prezentacji? Jakie znaczenie ma to, co i jak prezentujemy?
-
Określenie poziomu wyjściowego - prezentacja zerowa
-
Struktura prezentacji - konstrukcja efektywnej prezentacji
-
W jakiej kolejności przekazywać treść, aby skutecznie oddziaływać na słuchaczy?
-
Dobór i prezentacja slajdów, efektywne wykorzystanie czasu prezentacji
-
Techniki audiowizualne pozwalające zwiększyć skuteczność prezentacji
-
Posługiwanie się pomocami, materiałami, mikrofonem
-
Jakie są główne kryteria oceny prezentacji?
Ćwiczenie: wystąpienie przed kamerą – czyli określenie poziomu wyjściowego - prezentacja zerowa
16.30 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
Dzień II – 25 kwietnia 2017 r.
8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
JAK BUDOWAĆ SWÓJ WIZERUNEK? – WARSZTAT PRACY NAD MOWĄ CIAŁA
-
Komunikacja niewerbalna, a wystąpienia o różnym charakterze
-
Nawyki gestykulacyjne – analiza mocnych i słabych stron
-
Akcentowanie treści wystąpienia poprzez gestykulacją
-
Jak wykorzystywać postawę ciała?
-
Mimika i kontakt wzrokowy – indywidualne predyspozycje
-
Ćwiczenie: gesty, praca z ciałem
ELEMENTY STORYTELLINGU - TWOJE WYSTĄPIENIE, KTORE POMOŻĘ CI SPRZEDAĆ, WPŁYNĄĆ NA DECYZJE, ZMOTYWOWAĆ, WYWRZEĆ WRAŻENIE I BUDOWAĆ MARKĘ ORGANIZACJI
-
"Kiedy opowiadasz historię stajesz się wiarygodny i prawdziwy dla odbiorcy, dzielisz się z nim częścią siebie"
-
Jakie słynne marki bazują na opowieściach?
-
Jak słynni sprzedawcy wykorzystują opowieści?
-
Jak słynni liderzy opierają swoje wystąpienia na opowieściach
-
Ćwiczenie: wystąpienie przed kamerą
TWOJA PUBLICZNOŚĆ – CO MUSISZ WIEDZIEĆ O ODBIORCACH TWOICH PREZENTACJI?
-
Jak zachowuje się publiczność w trakcie wystąpień?
-
Jak reagować na ich różnorodne zachowania?
-
Co zrobić kiedy zadają niewygodne pytania?
-
W jaki sposób trudną sytuację wykorzystać, jako swoją przewagę?
-
Co zapamiętają odbiorcy Twojej prezentacji?
-
Co zapamiętają odbiorcy prezentacji?
-
Ćwiczenie: wystąpienie przed kamerą
ŚWIADOME ODDZIAŁYWANIE I TWORZENIE ATMOSFERY WYSTĄPIENIA - ZASTOSOWANIE TECHNIK AKTORSKICH - POBUDZANIE WYOBRAŹNI
-
Odpowiadasz za atmosferę wystąpienia – jak ją stworzysz?
-
Co zrobisz, żeby ludzie tworzyli z Toba dialog?
-
Jak możesz sterować dynamiką wystąpienia?
-
Czy możesz przyciągać uwagę odbiorów i jak ją utrzymywać podczas dłuższych prezentacji?
-
Jak i kiedy warto zastosować metody oddziaływania na publiczność: zasada konkretności, efekt przybliżenia, efekt sensacji, zawieszenie, poruszanie się na płaszczyźnie konfliktu
-
Podtekst i komunikacja nie dosłowna
-
Jak tworzyć wartość prezentowanej myśli, produktu w umyśle odbiorców?
-
Ćwiczenie: wystąpienie przed kamerą
PRÓBA, PRÓBA I JESZCZE RAZ PRÓBA
-
W jaki sposób trenować swoje prezentacje przed ostatecznym wystąpieniem
-
Świadomość celu i pasja - czy masz czym "zarażać" innych
16.00 Zakończenie drugiego dnia warsztatów
wystąpienia publiczne, jacek rozenek, wystąpienia