W kraju, w którym wiele rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz popularniejsze są zagadnienia takie jak chociażby reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Mnóstwo osób jest zdania, że działania z zakresu marketingu czy PR mają za cel okłamywanie klientów czy też partnerów handlowych. Taka opinia wynika często z nieznajomości tematu. Public Relations jest zespołem technik, które mają za cel kreowanie oraz utrzymyawnie dobrych relacji pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR jest częścią szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy na przykład rzecznictwo prasowe. Ma ono za cel nie wprowadzanie otoczenia w błąd, lecz przede wszystkim informowanie o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niesłychanie ważne w sytuacji zaistnienia kryzysu. Przykładowo, w momencie, gdy z organizacji wycieknie niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, odpowiednie podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to także chociażby działalność wydawnicza, czy organizacja różnych eventów. Trzeba pamiętać, że public relations nie ma za cel okłamywania otoczenia przez organizację. Jest ono bardzo istotną działalnością, ponieważ poprawnie prowadzone wpływa na pozytywne stosunki pomiędzy organizacją a otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie skarżą się, że z organizacją trudno się komunikować.