W kraju, w którym mnóstwo rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz powszechniejsze są zagadnienia takie jak reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi wyznaje opinię, że działania z zakresu marketingu czy PR mają za cel wprowadzanie w błąd klientów czy partnerów handlowych. Taka opinia wynika bardzo często z nieznajomości tematu. Public Relations jest zespołem technik, mających na celu budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji między organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR jest częścią szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy np. rzecznictwo prasowe. Ma ono za cel nie wprowadzanie otoczenia w błąd, lecz przede wszystkim przekazywanie informacji o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niezwykle ważne w przypadku zaistnienia kryzysu. Przykładowo, w sytuacji, kiedy z organizacji wycieknie jakaś niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, właściwe podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to też działalność wydawnicza, czy organizacja różnego rodzaju wydarzeń. Trzeba pamiętać, że public relations nie ma na celu okłamywania otoczenia przez organizację. Jest ono niesłychanie istotną działalnością, gdyż właściwie prowadzone wpływa na pozytywne relacje pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie uskarżają się, że z organizacją ciężko się komunikować.