W kraju, w którym wiele rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz popularniejsze są zagadnienia takie jak chociażby reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wiele osób jest zdania, że działania z dziedziny marketingu czy PR mają na celu wprowadzanie w błąd klientów czy też partnerów handlowych. Taka opinia wynika często z nieznajomości tematu. Public Relations jest zespołem technik, które mają na celu budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR jest częścią szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy na przykład rzecznictwo prasowe. Ma ono na celu nie wprowadzanie otoczenia w błąd, lecz przede wszystkim przekazywanie informacji o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewielu ludzi ma świadomość, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niesłychanie istotne w sytuacji pojawienia się kryzysu. Przykładowo, w momencie, gdy z organizacji wycieknie niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, odpowiednie podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to także chociażby działalność wydawnicza, czy organizacja różnych wydarzeń. Trzeba pamiętać, że public relations nie ma na celu oszukiwania otoczenia przez organizację. Jest ono niesłychanie ważną działalnością, gdyż dobrze prowadzone wpływa na pozytywne stosunki między organizacją a jej otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie skarżą się, że z organizacją ciężko się komunikować.