W kraju, w którym wiele rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz powszechniejsze są zagadnienia takie jak reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi wyznaje opinię, że działania z dziedziny marketingu czy PR mają za cel okłamywanie klientów czy partnerów handlowych. Taka opinia wynika często z nieznajomości tematu. Public Relations to zespół technik, mających na celu kreowanie oraz podtrzymywanie dobrych relacji pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR jest częścią szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy na przykład rzecznictwo prasowe. Ma ono za cel nie wprowadzanie otoczenia w błąd, ale przede wszystkim przekazywanie informacji o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niesłychanie istotne w sytuacji pojawienia się kryzysu. Dla przykładu, w momencie, kiedy z organizacji wycieknie niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, właściwe podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to także chociażby działalność wydawnicza, czy organizacja różnych eventów. Warto pamiętać, że public relations nie ma za cel oszukiwania otoczenia przez organizację. Jest ono bardzo istotną działalnością, gdyż właściwie prowadzone wpływa na pozytywne stosunki między organizacją a jej otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie uskarżają się, że z organizacją trudno się komunikować.