W kraju, w którym mnóstwo rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz powszechniejsze są pojęcia takie jak reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi jest zdania, że działania z zakresu marketingu czy PR mają za cel okłamywanie klientów czy partnerów handlowych. Taka opinia wynika bardzo często z nieznajomości tematu. Public Relations to zespół technik, które mają za cel kreowanie i utrzymyawnie dobrych relacji pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR stanowi część szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy chociażby rzecznictwo prasowe. Ma ono za cel nie wprowadzanie otoczenia w błąd, ale przede wszystkim informowanie o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niezwykle ważne w sytuacji zaistnienia kryzysu. Dla przykładu, w momencie, kiedy z organizacji wycieknie niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, właściwe podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to także działalność wydawnicza, czy organizacja różnych eventów. Warto pamiętać, że public relations nie ma na celu okłamywania otoczenia przez organizację. Jest ono bardzo ważną działalnością, gdyż poprawnie prowadzone wpływa na pozytywne relacje między organizacją a otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie uskarżają się, że z organizacją ciężko jest się komunikować.