W kraju, w którym mnóstwo rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz popularniejsze są zagadnienia takie jak reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wiele osób jest zdania, że działania z dziedziny marketingu czy PR mają na celu wprowadzanie w błąd klientów czy partnerów handlowych. Taka opinia wynika najczęściej z nieznajomości tematu. Public Relations to zespół technik, które mają za cel kreowanie i podtrzymywanie dobrych relacji między organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR jest częścią szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy chociażby rzecznictwo prasowe. Ma ono na celu nie wprowadzanie otoczenia w błąd, lecz przede wszystkim informowanie o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niezwykle ważne w przypadku zaistnienia kryzysu. Przykładowo, w momencie, gdy z organizacji wycieknie jakaś niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, odpowiednie podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to także działalność wydawnicza, czy organizacja różnych wydarzeń. Warto pamiętać, że public relations nie ma na celu oszukiwania otoczenia przez organizację. Jest ono bardzo ważną działalnością, ponieważ dobrze prowadzone wpływa na pozytywne stosunki między organizacją a otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie skarżą się, że z organizacją ciężko jest się komunikować.