favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura SosnowiecUsługi reklamowe Sosnowiec

Marketing bezpośredni BTL, Sosnowiec

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Chcesz dotrzeć do pojedynczego klienta? Sprawić, by Twoja firma dobrze mu się kojarzyła i skorzystał z Twoich usług w przyszłości? Zainwestuj w marketing bezpośredni: detaliczne drukowane materiały reklamowe i gadżety, direct mailing itd. Nasi specjaliści sprawią, że osiągniesz swoje cele!

Opisz dokładnie, jaki rodzaj marketingu bezpośredniego Cię interesuje, obszar działalności itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • brak zdjęcia
    Kolportaż reklam, przesyłki adresowe W branży reklamowej działam od 2000 roku,obecnie rozszrzyłam usługi o dostarczanie przesyłek reklamowych adresowanych do firm i osób fizycznych.Cena za u...
    Sosnowiec,Katow…śląskie

W kraju, w którym mnóstwo rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz powszechniejsze są pojęcia takie jak reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi jest zdania, że działania z zakresu marketingu czy PR mają za cel wprowadzanie w błąd klientów czy też partnerów handlowych. Taka opinia wynika często z nieznajomości tematu. Public Relations to zespół technik, mających na celu kreowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji między organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR stanowi część szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy chociażby rzecznictwo prasowe. Ma ono na celu nie wprowadzanie otoczenia w błąd, ale przede wszystkim informowanie o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewiele osób ma świadomość, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niezwykle ważne w sytuacji zaistnienia kryzysu. Przykładowo, w momencie, kiedy z organizacji wycieknie niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, właściwe podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to też chociażby działalność wydawnicza, czy organizacja różnego rodzaju eventów. Warto pamiętać, że public relations nie ma za cel okłamywania otoczenia przez organizację. Jest ono bardzo istotną działalnością, ponieważ dobrze prowadzone wpływa na pozytywne relacje pomiędzy organizacją a otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie uskarżają się, że z organizacją ciężko jest się komunikować.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację