favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura PoznańUsługi reklamowe Poznań

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Poznań - strona 2

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Chcesz skutecznie reklamować swoje usługi w prasie? A może interesuje Cię spot reklamowy w telewizji? Nasi najlepsi specjaliści przygotują dla Ciebie kampanię dzięki której zdobędziesz mnóstwo klientów!

Opisz dokładnie, jaka reklama Cię interesuje, tematyka itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • brak zdjęcia
    Pozycjonowanie stron OSW Każda osoba prowadząca własną stronę internetową doskonale wie, jak ważne jest systematyczne zwiększanie na niej ruchu. Jest to doskonały sposób na pozyskiwanie...
    Poznańwielkopolskie
  • brak zdjęcia
    Pozycjonowanie stron LLR Szerokie pozycjonowanie stron internetowych w Google to jeden ze sposobów promowania witryny w Internecie. Efektem SEO - pozycjonowania strony w sieci jest znaj...
    Poznańwielkopolskie
  • brak zdjęcia
    Pozycjonowanie VanderBook Poznaj najważniejsze korzyści, jakie będzie czerpać twoja marka jeśli w swojej strategii marketingowej wykorzystasz SEO - pozycjonowania stron internetowych w w...
    Poznańwielkopolskie
  • brak zdjęcia
    Pozycjonowanie Ticket SEO Faktem jest, że właściciele domen chcący posiadać dobrą widoczność w sieci muszą zainwestować w marketing internetowy. Profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie ...
    Poznań
  • brak zdjęcia
    SEO Tours - pozycjonowanie stron internetowych Skuteczny marketing internetowy realizowany m.in. poprzez SEO - pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach to dziś niezbędne działania w prowadzeniu bi...
    Poznańwielkopolskie
  • brak zdjęcia
    SEO Site Design - pozycjonowanie w Google eCommerce SEO - pozycjonowanie stron sklepów internetowych otwiera przed marką perspektywę pozyskania nowych klientów, a tym samym zysku. Pozycjonowanie stron s...
    Poznańwielkopolskie
  • brak zdjęcia
    Projekt Delta SEO Pozycjonowanie stron internetowych Uzyskanie najlepszych pozycji poprzez skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google lub Bing wymaga kompleksowej optymalizacji SEO strony pod kątem wymo...
    Poznańwielkopolskie
  • brak zdjęcia
    Projekt Pozycjonowanie stron SEO 3090 Wysoka pozycja strony internetowej w wyszukiwarce Google przekłada się na jej widoczność witryny, zwiększenie ruchu na serwisie i zainteresowanie oferowanymi us...
    Poznańwielkopolskie
  • brak zdjęcia
    Kompleksowa opieka nad stronami internetowymi Wieloletnie doświadczenie, a także zdobyta przez ten czas wiedza oraz umiejętności pozwalają nam świadczyć usługi najwyższej jakości. Pomożemy Ci rozwinąć Tw&oa...
    Poznańwielkopolskie
  1 2   z 2

Powszechnie wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie da się jednoznacznie wskazać, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych i promowany produkt - musi ona zostać zauważona i przyswojona. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, aby reklama posiadała dwie skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, ale jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego wcześniej wyrobionego; nakierowana na wszystkich, lecz przyciągająca przede wszystkim klientów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie wszystkich cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w przewidywanym czasie reklamy, można umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im prostszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Szokująca i ciekawa reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Należy w związku z tym łamać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego gustu i starać się jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przyćmić jej treści przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, aby reklama była skuteczna powinna być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci i zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie takie działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby działała. Podobnie jest z reklamami, które są „męczące“ dla widza, ale tak głęboko zapadają w pamięć przez sam fakt istnienia lub to, że są np. zabawne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Zdaniem większości współczesnych odbiorców reklama powinna być krótka i na temat. Musi informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, by konsument zapamiętał mało, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał nic, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację