Kurs komunikacji werbalnej i niewerbalnej kluczem do sukcesuSzkolenia interpersonalne podnoszą kompetencje Komunikacja interpersonalna - od tego w dużej mierze zależy sukces naszych zamiarów, toteż kursy interpersonalne cieszą się zainteresowaniem, w szczególności dla osób udzielających się w dziedzinach powiązanych z obsługą klientów. Autokreacja, asertywność, motywacja, pertraktacje, prezencja, zarządzanie, kierowanie zespołem to cechy niezbędne w obecnych czasach dla osób chcących się rozwijać. Jeśli skończyłeś bardzo dobre wyższe uczelnie a teraz w dalszym ciągu zabiegasz o własny progres, w takim razie masz szansę skorzystać z bogatej oferty kursów interpersonalnych. Mimo perfekcyjnego wykształcenia nie możesz mieć pełnego przekonania, że znajdziesz odpowiednią pracę, albo utrzymasz stanowisko lidera w firmie! Prawdopodobnie zapomniałeś o ulepszaniu umiejętności interpersonalnych. Kursy w zakresie komunikowania międzyludzkiego pozwalają zdobyć te cenne umiejętności. Kurs komunikacja międzyludzka, w szczególności polecany jest szefom, osobom rządzącym teamami. W trakcie kursu prezentowane będą metody komunikowania werbalnego i niewerbalnego, zależności interpersonalne ważne w komunikowaniu się, w relacjach szef - pracownik, czy wśród partnerów w pracy. Pewność siebie, która umożliwia budować szacunek, samodzielność w interesach, przystępność to niekwestionowane cechy ludzi zarządzających innymi. Dzięki szkoleniom w zakresie komunikacji interpersonalnej uczestnicy uczą się mieć wpływ na innych, dostrzegać informacje zwrotne, błyskotliwie i efektywnie reagować na nie. Zdobyte kompetencje możecie stosować również szukając nowej pracy, a więc na rozmowie kwalifikacyjnej przekonać do swojej kandydatury kogoś kto podejmuje dycyzje. Jeżeli natomiast już mamy pracę - sprawnie i kreatywnie zarządzać ekipą, dawać inspirację do pracy, odpowiednio mobilizować i przekazywać sposoby właściwego zarządzania czasem w pracy. Właściwie wiedza na temat zasad komunikowania międzyludzkiego, które poznają uczestnicy szkolenia, daje możliwość na sprawne przekazywanie wiedzy specjalistycznej, pokazanie tzw. kompetencji twardych, przez przełożonych. Kompetencje twarde, powiązane z osiągniętą pozycją szefa, jak na przykład wiedza na temat procedur będą mogły być podawane w sposób kompetentny i błyskotliwy.