favore.pl
Brak zdjęcia

Nauczyciel jako wzór wartości nr 134393

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
200 / sztuka
Użytkownik
wioletta1979 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Wyślij e-mail
tel: 505038435505038435
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Nauczyciel jako wzór wartości Plan pracy Wstęp Rozdział I. Wychowanie do wartości i kształtowanie postaw w świetle literatury przedmiotu 1.Wychowanie do wartości 1.1. Wartości. 1.1. Rodzaje i hierarchia wartości. 2. Młodzież gimnazjalna. Charakterystyka. 3. Środowiska wychowawcze młodzieży gimnazjalnej. 3.1. Środowisko szkolne. 3.2. Grupy rówieśnicze. 3.3. Rodzina. 4. Współdziałanie nauczycieli i rodziców w wychowaniu. 4.1. Cele współdziałania nauczycieli i rodziców. Rozdział II. Nauczyciel jako wzór wartości 1. Obowiązki nauczyciela 2. Nauczyciel wzór wartości 3. Podmiotowość w wychowaniu 4. Metody wychowawcze w pracy nauczyciela: 4.1. Metoda modelowania 4.2. Metoda zadaniowa        4.3. Metoda perswazyjna 5. Ogólna charakterystyka nagradzania i karania 5.1. Metoda nagradzania 5.2. Metoda karania Rozdział III. Metodologia badań własnych 1. Przedmiot i cel badań. 2. Problemy badawcze 3. Hipotezy badawcze 4. Zmienne i wskaźniki 5. Metody, techniki, narzędzia badawcze 6. Charakterystyka terenu badań i badanej populacji 7. Organizacja i przebieg badań własnych. Rozdział IV Analiza badań własnych 4.1. Analiza wyników, badań ankietowych. 4.1.1. Analiza wyników badań ankietowych przeprowadzonych wśród uczniów GIMNAZJUM .    4.1.2. Analiza wyników badań ankietowych przeprowadzonych wśród nauczycieli. 4.2. Wpływ nauczyciela na kształtowanie wartości uczniów. 4.3. Zaufanie uczniów względem nauczycieli oraz szkoły. 4.4. Uczniowie i autorytety. 4.5. Wpływ nauczyciela na plany życiowe młodzieży. Zakończenie Bibliografia Aneks

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
200 / sztuka
Użytkownik
wioletta1979 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Wyślij e-mail
tel: 505038435505038435
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU wioletta1979
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Nauczyciel jako wzór wartości Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: PRZEMOC, AGRESJA, PRZESTĘPSTWA WŚRÓD NIELETNICH   Następna usługa: Przedłużanie i zagęsczanie rzęs