MOTYWOWANIE I OCENA PRACOWNIKA JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA PERSONELEM NA PRZYKŁADZIE WYBRANEGO PRZEDSIĘBIORSTWA PRODUKCYJNEGO
plan pracy
WSTĘP
Rozdział I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI, MOTYWACJA I JEJ ZNACZENIE
Rys historyczny – zarządzania potencjałem społecznym
Treść i zakres pojęcia „zarządzanie zasobami ludzkimi”
Koncepcje i modele motywacji
Nowe podejścia do motywowania
Rozdział II CZŁOWIEK I JEGO GOTOWOŚĆ DO DZIAŁANIA W ORGANIZACJI. OCENA I POBUDZANIE MOTYWACJI PRACOWNIKÓW
Motywacja do pracy
Oczekiwania wobec pracy oraz cele pracy
Płaca jako instrument oddziaływania motywacyjnego
Motywacyjne znaczenie nagród i kar
Ocena pracowników
Rozdział III ANALIZA FUNKCJONOWANIA SYSTEMU OCENY I MOTYWACJI W FIRMIE. NA PRZYKŁADZIE BADAŃ WŁASNYCH
Zakres i metodologia badań
Przedstawienie narzędzi badawczych
Charakterystyka badanej firmy oraz przebiegu badań
Wyniki oraz wnioski badań własnych
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA