Serdecznie zapraszamy na dwudniowe warsztaty umiejętności
"Sprzedaż i Profesjonalna Obsługa Klienta"
Termin: 27-28 lipca 2011
Miejsce: Kraków
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Cena: 1790zł(+23% VAT)
W TRAKCIE SZKOLENIA UCZESTNICY...
Ø Udoskonalą swoje umiejętności sprzedażowe w oparciu
o swoje mocne strony i informacje zwrotne dotyczące obszarów do rozwoju,
Ø Poznają podstawowe standardy sprzedażowe
Ø Nauczą się odpowiednio przygotować się do rozmowy z Klientem na podstawie wstępnej obserwacji.
Ø Poznają i przećwiczą najskuteczniejsze sposoby rozpoczęcia rozmowy
z Klientem
Ø Nauczą się wykorzystywać komunikację werbalną i niewerbalną
w procesie rozmowy z Klientem z uwzględnieniem kolorów osobowości (typów Klienta)
Ø Nabędą umiejętność diagnozowania potrzeb konsumenckich
i wpływania na potrzeby przy wykorzystaniu najskuteczniejszych technik wywierania wpływu
Ø Przećwiczą nawigację i kontrolowanie rozmowy handlowej z uwzględnieniem procesów decyzyjnych Klienta
Ø Nabędą umiejętność radzenie sobie z zastrzeżeniami Klienta
Ø Zdobędą umiejętność właściwego zamykania rozmowy i utwierdzania Klienta
w trafności dokonanego zakupu.
DLA KOGO ?
Szkolenie polecamy szczególnie tym, którzy prowadzą sprzedaż bezpośrednią i telefoniczną produktów i usług oraz pracownikom zajmującym się obsługą Klienta oraz telemarketingiem, przedstawicielom i reprezentantom handlowym, szefom zespołów sprzedażowych
i właścicielom firm.
Uczestnictwo proponujemy również pracownikom działów marketingu i Klientom wielkich korporacji handlowych oraz wszystkim osobom, które chcą zaktualizować, poszerzyć
i uzupełnić wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta .
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Pierwsze wrażenie i otwarcie rozmowy
· Słowa „Klucze” – otwieranie rozmowy
· Nastawienie i motywacja a komunikaty niewerbalne
· Efekt spoistości poznawczej
2. Style społecznego funkcjonowania klientów
· Rola klienta i jej uwarunkowania
· Lęk, gniew i agresja klienta
· Style społeczne - autodiagnoza
· Style społeczne - jak komunikować się z różnymi typami klientów
3. Adaptacja – dostrajanie się do klienta
· Rozpoznawanie struktury pojęciowej klienta
· Analiza problemów i potrzeb klienta poprzez techniki aktywnego słuchania
· Sprzężenie zwrotne językowe, niewerbalne i ekspresyjne
· Czas trwania rozmowy a satysfakcja klienta z kontaktu
· Jak budować wypowiedź, by nie radykalizować postaw klientów
i „sprzedawać” swoje propozycje, uzyskując akceptację klientów - dobór słownictwa i model wypowiedzi
· Jak wykorzystać w relacji z klientem wszystko, co widzę i słyszę „między wierszami”
4. Rozmowa z klientem – klucz do efektywnej sprzedaży
· Specyfika rozmowy handlowej w naszej branży i punkty newralgiczne kontaktu
· Skuteczne otwarcie – techniki aktywnego rozpoczynania rozmowy
z klientem
· Odczytywanie sygnałów niewerbalnych klienta jeszcze przez rozpoczęciem rozmowy
· Dostrojenie w oparciu o poznane kolory osobowości.
· Argumentacja i użycie kontekstu w sprzedaży
· Rodzaje argumentów i techniki argumentacji
· Argumentacja w kategoriach korzyści
· Techniki nawigacji i kontroli Narzędzia komunikacji błyskawicznej
– widzieć i słyszeć więcej
5. Prezentacja produktu
· Znajomość swojego produktu - cechy i atuty
· Model AIDA
· Język sprzedaży - „język wyobrażeń i korzyści” – czyli umiejętność eksponowania korzyści wynikających z zakupu produktu w formie obrazów.
· Słowa wzmacniające efekty handlowe i słowa utrudniające porozumienie
z klientem
· Doradztwo i ekspercka pozycja sprzedawcy
· Kreatywność w pogłębianiu sprzedaży – sprzedaż komplementarna
6. Wywieranie wpływu na decyzje klienta
· Techniki wpływu społecznego i ich zastosowanie
· Czynniki werbalne i niewerbalne
· Jak zbudować sprzężenie zwrotne i tzw. raport psychologiczny?
· Umiejętność wzbudzania sympatii
· Efekty komunikacyjne, których należy unikać
· Efekty komunikacyjne wspierające sprzedaż
· Etyka wpływania i perswazji
· Metoda Bez Przegrywającego, czyli radzenie sobie z wątpliwościami
i zastrzeżeniami
· Jak radzić sobie z „Nie” klienta?
· Przyczyny i rodzaje odmowy
· Jak rozróżniać wątpliwości, zastrzeżenia i preteksty?
· Utwierdzanie w słuszności dokonanego zakupu
7. Zamykanie sprzedaży
· Zasada ABC
· Co nazywamy zamknięciem
· Jak skutecznie zamykać rozmowę z klientem
· Co gdy klient odmawia?
Cena szkolenia zawiera:
1) Certyfikat ukończenia szkolenia BRAINSTORM.
2) Podręcznik z materiałami szkoleniowymi.
3) Serwis kawowy i lunch.
4) Możliwość konsultacji e-mailowej przez 30 dni od daty zakończenia szkolenia.
Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje ?
Chętnie udzielę dodatkowych informacji i odpowiem na pytania.
Zapraszam do kontaktu!
W sprawie zapisów na szkolenie i aktualnej oferty szkoleniowej
pozostaję do Państwa dyspozycji :
Ilona Szponar
Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
e-mail: Wyślij e-mail
Tel./Fax 32 202 31 38
Kom. 519 148 292
Nr GG: 20584398
* O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona ze względu na warsztatową formę zajęć.