favore.pl
REKLAMACJA JEST PREZENTEM

REKLAMACJA JEST PREZENTEM nr 286888

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: iszponar@brainstorm.biz.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 790 / sztuka
Użytkownik
brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Sebastian Matyniak
BRAINSTORM
Wyślij e-mail
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice

tel: 32 202313832 2023138
tel: 32 202313832 2023138
www.brainstorm.biz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI
Zapraszamy na szkolenie otwarte
REKLAMACJA JEST PREZENTEM - TRUDNE SYTUACJE Z KLIENTEM
które odbędzie się w dniach 13-14 czerwca w Warszawie



CELE SZKOLENIA:

  • Przekonanie się, że dobrze przeprowadzony proces obsługi Klienta reklamującego produkt lub usługę może być pozytywnym doświadczeniem zarówno dla Klienta jak  dla pracownika.
  • Zdobycie wiedzy jak uniknąć niezadowolenia Klienta podczas obsługi skarg i reklamacji w różnych formach.
  • Poznanie konkretnych technik selekcjonujących otrzymaną informację i pozwalających dostosować komunikat do odbiorcy zarówno w formie listu jak i w formie rozmowy.
  •  Poznanie konkretnych technik pomocnych w obsłudze Klienta.
  • Wypracowanie osobistego standardu postępowania w obsłudze skarg i reklamacji.
  • Poznanie technik pozwalających skupić się na problemie przy jednoczesnej kontroli własnych emocji.
  • Przećwiczenie technik komunikacji i asertywności w procesie obsługi skarg i reklamacji.
  • Zapoznanie się z prawnymi aspektami obsługi procesu reklamacyjnego.


W PROGRAMIE SZKOLENIA M.IN.:
  • Specyfikacja obsługi skarg i reklamacji w odniesieniu do doświadczenia uczestników. Dlaczego trudni Klienci stwarzają trudności?
  • Komunikacja jako narzędzie pozyskiwania zaufania Klientów.
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji w obsłudze Klienta.
  • Radzenie sobie ze stresem w sytuacji presji.
  • Podstawy prawne w procesie obsługi skarg i reklamacji.
Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje ?
Chętnie udzielę dodatkowych informacji i odpowiem na pytania.
Zapraszam do kontaktu!
W sprawie zapisów na szkolenie i aktualnej oferty szkoleniowej
pozostaję do Państwa dyspozycji :

Ilona Szponar

Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
e-mail: Wyślij e-mail

Tel./Fax Wyślij e-mail
Kom. Wyślij e-mail
Nr GG: 20584398

* O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
Ilość miejsc ograniczona ze względu na warsztatową formę zajęć

Wszystkie nasze szkolenia realizowane w Katowicach odbywają się
w przestronnych i nowocześnie wyposażonych  salach z klimatyzacją :

TRAINING SPOT
ul. 3 Maja 6/8
40-095 Katowice


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 790 / sztuka
Użytkownik
brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Sebastian Matyniak
BRAINSTORM
Wyślij e-mail
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice

tel: 32 202313832 2023138
tel: 32 202313832 2023138
www.brainstorm.biz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU brainstormszkolenia
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
REKLAMACJA JEST PREZENTEM - galeria
REKLAMACJA JEST PREZENTEM Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: GETIN BANK - Współpraca dla pośredników kredyt   Następna usługa: STRIPTIZER , TANCERZ EROTYCZNY WIECZÓR PANIEŃSKI