Godzina |
Moduł |
Zakres |
8:00 – 8:30 |
Wprowadzanie |
Przywitanie uczestników, przedstawienie harmonogramu szkolenia, prezentacja poszczególnych Uczestników |
8:30 – 9:30 |
Komunikacja cz. 1 |
Skuteczna komunikacja w biznesie, rodzaje komunikacji, umiejętność aktywnego słuchania i zadawania pytań |
9:30 – 9:35 |
Przerwa |
|
9:35 – 10:00 |
Komunikacja cz. 2 |
Komunikacja za pomocą parafrazy, budowanie pozytywnych relacji, formy komunikacji |
10:00 – 11:00 |
Autoprezentacja cz.1 |
Skuteczna mowa ciała, wywieranie wpływu w relacjach biznesowych |
11:00 – 11:15 |
Przerwa |
|
11:15 – 12:00 |
Autoprezentacja cz.2 |
Zasada pierwszego wrażenia, gestykulacja, efektywne przekazywanie informacji |
12:00 – 12:05 |
Przerwa |
|
12:05 – 12:35 |
Asertywność w biznesie |
Prawa asertywności, rodzaje konfliktów i możliwości zapobiegania |
13:00 – 13:30 |
Etykieta Biznesu |
Zasady savoir vivru w biznesie, kreowanie profesjonalnego wizerunku w kontaktach służbowych |
13:30 – 14:00 |
Podsumowanie |
Zreasumowanie całości materiału, pytania, rozdanie materiałów, certyfikatów i ankiet po szkoleniowych. |