Czas trwania: |
16 godzin / 2 dni |
Cele szkolenia: |
· Poznanie sposobów na tworzenie bazy Klientów. · Poznanie wybranych technik prospectingowych. · Przećwiczenie wybranych technik. |
Korzyści ze szkolenia: |
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
· Będzie wiedział, jakie metody sa najbardziej efektywne w procesie budowania bazy Klientów. · Będzie wiedział, jakie są źródła Klientów. · Będzie potrafił stworzyć swój własny efektywny system prospectingowy. |
Program szkolenia: |
Istota prospectingu: · Etapy rozwoju rynku. · Prospecting a proces sprzedaży. · Metody prospectingowe – aktywne i pasywne metody.
Źródła pozyskiwania Klientów: · Lejek kontaktów, czyli statystyka w propsectingu. · Źródła Klientów – Lista 100. · Networking w sprzedaży – możliwości, które daje Internet.
Referencja i rekomendacja jako podstawowe źródło Klientów: · Dobra obsługa jako podstawa zdobywania nowych Klientów. · Różnica pomiędzy referencją i rekomendacją. · Struktura rekomendacji.
Efektywny system prospectingowy: · Narzędzia stosowane w prospectingu – Zeszyt kontaktów, Zestawienie rozmów telefonicznych · Efektywne planowanie prospectingu – Zasada Pareto
|