favore.pl
Komunikacja w relacjach biznesowych

Komunikacja w relacjach biznesowych nr 296735

Lokalizacja: Wałbrzych (woj. dolnośląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Marcin Szpak
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
Wyślij e-mail
Grodzka 28/18
58-314 Wałbrzych

tel: 796319705796319705
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Komunikacja w relacjach biznesowych - promocja

„Komunikacja w relacjach biznesowych”: przygotowuje uczestników do tego, aby znali najbardziej efektywne metody komunikacji, budowania pierwszego wrażenia oraz kontaktu z klientem. Podczas szkolenia stosujemy aktywizujące metody pracy. Po szkoleniu uczestnicy otrzymają zadanie wdrożeniowe mające na celu transfer wiedzy i umiejętności do rzeczywistych sytuacji w codziennej pracy.




ADRESACI SZKOLENIA:

- Menadżerowie na każdym szczeblu zarządzania.
- Handlowcy.
- Pracownicy obsługi klienta.
- Konsultanci Call Center.
- Przedsiębiorcy.
- Pracownicy działów HR i PR.
- Asystentki i asystenci.

Jeżeli dalej zastanawiasz się czy szkolenie jest dla Ciebie, odpowiedz raz jeszcze na pytania:

1.Czy zdarza się Tobie prowadzić rozmowę nieefektywnie?
2.Czy Twoja praca zależy od innych ludzi lub inni są zależni od Twojej?
3.Czy budowanie relacji z innymi ma wpływ na wyniki Twoich działań biznesowych?

Odpowiedziałeś przynajmniej na jedno twierdząco?
Jeśli tak, to jest to szkolenie dla Ciebie.

Czas trwania: 16 godzin / 2 dni

Cele szkolenia:

• Nabycie umiejętności budowania atmosfery zaufania podczas komunikowania się.
• Rozwijanie umiejętności stosowania technik wspierających komunikację.
• Poznanie wybranych wzorców lingwistycznych i nabycie umiejętności ich praktycznego wykorzystania
• Zwiększenie skuteczności obsługi klientów.

Korzyści ze szkolenia: Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:

• Pozna mechanizmy wpływające na skuteczne porozumiewanie się.
• Będzie potrafił zastosować techniki służące budowaniu długotrwałych relacji z klientami w codziennej pracy.
• Zwiększy swoją efektywności w Obsłudze Klientów.
• Będzie potrafił nawiązać dobry kontakt w zróżnicowanym środowisku klientów.

Program szkolenia:

Zanim zaczniesz rozmawiać:
• Nastawienie własne do budowania relacji
• Korzystanie z potencjału własnych zasobów
• Unikanie usprawiedliwiania się

Nawiązywanie kontaktu:
• Pierwsze wrażenie
• Postawa
• Kontakt wzrokowy
• Znaczenie dystansu

Modele komunikacyjne:
• Istota kontaktu z drugą osobą
• Komunikacja jednokierunkowa i dwukierunkowa
• Reguły wpływające na jakość i skuteczność rozmowy
• Bariery w komunikacji

Techniki wspierające proces komunikacji:
• Aktywne słuchanie
• Nawiązywanie do wypowiedzi
• Parafraza
• Dostrojenie.

Na co mam wpływ podczas rozmowy - Elementy komunikacji asertywnej:
• Komunikat typu „Ja”
• Słowa mocy i ich zastosowanie

Szybkie techniki budowania kontaktu:
• Dostrojenie się do rozmówcy – Pacing i Leading

Werbalne elementy autoprezentacji:
• Struktura prezentacji
• Plan prezentacji
• Drogowskazy


Metodologia pracy:

Zespół Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu® realizuje szkolenia i projekty rozwojowe w oparciu
o metodę SET® - metodologię efektywnego treningu. Metoda SET® zakłada koncentrację na trzech kluczowych elementach warunkujących skuteczność:

- Zbudowaniu bezpiecznych warunków do eksperymentowania nowych umiejętności (SAFETY)
- Pełnym zanurzeniu w doświadczeniu (EXPERIENCE)
- Wsparciu wdrożenia nowych umiejętności w rzeczywistym kontekście pracy (TRAINING)

Metodologia ta z jednej strony zakłada wykorzystanie technik aktywizujących w pracy z grupą szkoleniową, a z drugiej strony opiera się na naukowo zweryfikowanych zasadach andragogiki i neuropedagogiki.

Informacje o trenerach:

Wyślij e-mail

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Wyślij e-mail

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich, zarówno w kraju jak i za granicą. Posiada wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń interpersonalnych (komunikacja, autoprezentacja, rozwój osobisty), handlowych (rozmowa sprzedażowa, obsługa klienta) i managerskich (skuteczne zarządzanie sobą w czasie, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem). Praktyki instruktażu, T90 i coachingu w zarządzaniu zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

Cena:

Cena promocyjna: 495zł/os. (BRUTTO)

Dodatkowe bonusy dla uczestników szkolenia:

Przyjdziecie we dwoje - cena dla każdego - 395zł/os. brutto.
Przyjdziecie we troje lub więc osób - cena dla każdej - 345zł/os. brutto.

Dostępne terminy i lokalizacje:

07-08.04.2011 - Komunikacja w relacjach biznesowych - POZNAŃ

13-14.04.2011 - Komunikacja w relacjach biznesowych - KATOWICE

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia na wskazany adres. Formularz dostępny na stronie Wyślij e-mail w dziale SZKOLENIA zakładka Szkolenia OTWARTE.

Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: Wyślij e-mail
Wyślij e-mail - Strefa Wiedzy



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Marcin Szpak
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
Wyślij e-mail
Grodzka 28/18
58-314 Wałbrzych

tel: 796319705796319705
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU dusk
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Komunikacja w relacjach biznesowych - galeria
Komunikacja w relacjach biznesowych Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Prospecting - jak pozyskiwać klientów   Następna usługa: Remonty