„Komunikacja w relacjach biznesowych”: przygotowuje uczestników do tego, aby znali najbardziej efektywne metody komunikacji, budowania pierwszego wrażenia oraz kontaktu z klientem. Podczas szkolenia stosujemy aktywizujące metody pracy. Po szkoleniu uczestnicy otrzymają zadanie wdrożeniowe mające na celu transfer wiedzy i umiejętności do rzeczywistych sytuacji w codziennej pracy.
ADRESACI SZKOLENIA:
- Menadżerowie na każdym szczeblu zarządzania.
- Handlowcy.
- Pracownicy obsługi klienta.
- Konsultanci Call Center.
- Przedsiębiorcy.
- Pracownicy działów HR i PR.
- Asystentki i asystenci.
Jeżeli dalej zastanawiasz się czy szkolenie jest dla Ciebie, odpowiedz raz jeszcze na pytania:
1.Czy zdarza się Tobie prowadzić rozmowę nieefektywnie?
2.Czy Twoja praca zależy od innych ludzi lub inni są zależni od Twojej?
3.Czy budowanie relacji z innymi ma wpływ na wyniki Twoich działań biznesowych?
Odpowiedziałeś przynajmniej na jedno twierdząco?
Jeśli tak, to jest to szkolenie dla Ciebie.
Czas trwania: 16 godzin / 2 dni
Cele szkolenia:
• Nabycie umiejętności budowania atmosfery zaufania podczas komunikowania się.
• Rozwijanie umiejętności stosowania technik wspierających komunikację.
• Poznanie wybranych wzorców lingwistycznych i nabycie umiejętności ich praktycznego wykorzystania
• Zwiększenie skuteczności obsługi klientów.
Korzyści ze szkolenia: Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
• Pozna mechanizmy wpływające na skuteczne porozumiewanie się.
• Będzie potrafił zastosować techniki służące budowaniu długotrwałych relacji z klientami w codziennej pracy.
• Zwiększy swoją efektywności w Obsłudze Klientów.
• Będzie potrafił nawiązać dobry kontakt w zróżnicowanym środowisku klientów.
Program szkolenia:
Zanim zaczniesz rozmawiać:
• Nastawienie własne do budowania relacji
• Korzystanie z potencjału własnych zasobów
• Unikanie usprawiedliwiania się
Nawiązywanie kontaktu:
• Pierwsze wrażenie
• Postawa
• Kontakt wzrokowy
• Znaczenie dystansu
Modele komunikacyjne:
• Istota kontaktu z drugą osobą
• Komunikacja jednokierunkowa i dwukierunkowa
• Reguły wpływające na jakość i skuteczność rozmowy
• Bariery w komunikacji
Techniki wspierające proces komunikacji:
• Aktywne słuchanie
• Nawiązywanie do wypowiedzi
• Parafraza
• Dostrojenie.
Na co mam wpływ podczas rozmowy - Elementy komunikacji asertywnej:
• Komunikat typu „Ja”
• Słowa mocy i ich zastosowanie
Szybkie techniki budowania kontaktu:
• Dostrojenie się do rozmówcy – Pacing i Leading
Werbalne elementy autoprezentacji:
• Struktura prezentacji
• Plan prezentacji
• Drogowskazy
Metodologia pracy:
Zespół Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu® realizuje szkolenia i projekty rozwojowe w oparciu
o metodę SET® - metodologię efektywnego treningu. Metoda SET® zakłada koncentrację na trzech kluczowych elementach warunkujących skuteczność:
- Zbudowaniu bezpiecznych warunków do eksperymentowania nowych umiejętności (SAFETY)
- Pełnym zanurzeniu w doświadczeniu (EXPERIENCE)
- Wsparciu wdrożenia nowych umiejętności w rzeczywistym kontekście pracy (TRAINING)
Metodologia ta z jednej strony zakłada wykorzystanie technik aktywizujących w pracy z grupą szkoleniową, a z drugiej strony opiera się na naukowo zweryfikowanych zasadach andragogiki i neuropedagogiki.
Informacje o trenerach:
Wyślij e-mail
Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.
Wyślij e-mail
Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich, zarówno w kraju jak i za granicą. Posiada wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń interpersonalnych (komunikacja, autoprezentacja, rozwój osobisty), handlowych (rozmowa sprzedażowa, obsługa klienta) i managerskich (skuteczne zarządzanie sobą w czasie, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem). Praktyki instruktażu, T90 i coachingu w zarządzaniu zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.
Cena:
Cena promocyjna: 495zł/os. (BRUTTO)
Dodatkowe bonusy dla uczestników szkolenia:
Przyjdziecie we dwoje - cena dla każdego - 395zł/os. brutto.
Przyjdziecie we troje lub więc osób - cena dla każdej - 345zł/os. brutto.
Dostępne terminy i lokalizacje:
07-08.04.2011 - Komunikacja w relacjach biznesowych - POZNAŃ
13-14.04.2011 - Komunikacja w relacjach biznesowych - KATOWICE
Forma zgłoszenia:
Przesłanie formularza zgłoszenia na wskazany adres. Formularz dostępny na stronie Wyślij e-mail w dziale SZKOLENIA zakładka Szkolenia OTWARTE.
Osoba kontaktowa:
Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: Wyślij e-mail
Wyślij e-mail - Strefa Wiedzy