Mamy do zaproponowania platformę do pracy grupowej, workflow, obiegu dokumentów – VDoc. Jest to zestaw 100 % internetowych aplikacji, składający się z czterech modułów:
-
VDoc Process – modelowanie, automatyzowanie i śledzenie procesów biznesowych bez znajomości języków programowania,
-
VDoc File Center – elektroniczne repozytorium dokumentów,
-
VDoc Portal – wspólna przestrzeń - Intranet i Extranet,
-
VDoc Easy Site – zarządzanie treścią serwisów WWW
VDoc jest rozwiązaniem, które zapewnia kontrolę nad informacją w przedsiębiorstwie. Pozwala poprawić jakość komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Posiada możliwość szybkiego tworzenia i uruchamiania procesów biznesowych oraz obiegów dokumentów, co automatycznie przekłada się na większą efektywność. VDoc pozwala na skuteczne zarządzanie dowolną informacją elektroniczną: poczynając od dokumentów, poprzez elektroniczne formularze, a kończąc na procesach biznesowych.
VDoc Process pozwala poprawić jakość pracy, która przekłada się na efektywniejszą obsługę klienta. Dostęp do działającej aplikacji jest otwarty. Upoważniony i przeszkolony pracownik może usprawnić działanie wcześniej już zdefiniowanego procesu workflow aby go dostosować, polepszyć lub zmienić, reagując w ten sposób na zaistniałe potrzeby. Jest również możliwość prostszego sposobu delegowania uprawnień co pozwala na sprawniejsze wykonywanie zadań oraz kontrolę nad ich przebiegiem.
Mogą Państwo otrzymać dostęp do gotowych aplikacji, np:
-
obieg faktur (proces skanowania, akceptacji płatności, akceptacji księgowania);
-
procedura zakupów wewnętrznych (proces wysyłania wniosków, sprawdzania ich zasadności i rzeczowości, akceptacji, złożenia zamówienia);
-
obieg wniosków urlopowych (proces wysyłania wniosków, weryfikacji, akceptacji, zatwierdzania w dziale HR);
-
rejestracja poczty przychodzącej (data, nadawca, archiwizowanie, przechowywanie, dostarczanie do adresata)...
Repozytorium dokumentów VDoc File Center zostało stworzone do zarządzania dokumentacją elektroniczną. File Center pozwala na stały dostęp do dokumentów firmy oraz daje możliwość wglądu do wszystkich poprzednich ich wersji. Oszczędza czas na wyszukiwanie potrzebnych formularzy. Informacja o nowej wersji dokumentu może od razu znaleźć się w skrzynkach email zainteresowanych użytkowników. Nie ma problemu z ginącymi dokumentami. Wszystko jest w jednym miejscu dostępne przez przeglądarkę internetową. Nasze repozytorium dokumentów oferuje użytkownikom bardzo prosty i intuicyjny sposób na zaspokajanie potrzeb związanych z zarządzaniem dokumentacją w Intranecie bądź Extranecie...
...to jednak nie wszystko! Wybierając rozwiązania VDoc mają Państwo niemal nieograniczone możliwości tworzenia aplikacji i modelowania procesów, które ułatwią i udoskonalą przepływ informacji w Państwa Firmie.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.