Szybka dynamika rozwoju polskiej branży medycznej w ostatnich latach spowodowała, że na rynku pojawiło się wiele ofert z zakresu ochrony zdrowia. Trend ten utrzymuje się nadal, dlatego warto zadać sobie pytanie: Jak mogę wyróżnić swoją firmę czy klinikę spośród innych i skierować kroki pacjentów we własne progi?
My znamy odpowiedź. Stawiamy na efektywną promocję oraz komunikację, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych narzędzi marketingowych i nowych mediów. Skupiamy się na potrzebach, zarówno instytucji medycznej jak i jej pacjentów, dzięki odpowiednio skomponowanej strategii działania.
Chcemy dbać o rozwój i zyskowność naszych klientów jednocześnie budując zaufanie i długotrwałe relacje z ich pacjentami. Z tą myślą przygotowaliśmy specjalną ofertę MBRK Marketing, dedykowaną klinikom, gabinetom medycznym czy stomatologicznym, NZOZ-om, a także wszystkim firmom i placówkom działającym w obszarze branży medycznej.
Dlaczego warto nam zaufać?
Najnowsze technologie i trendy komponujemy z wiedzą, a także wieloletnim doświadczeniem zdobytym w branży. Każdą ofertę tworzymy na bazie skutecznych oraz kreatywnych rozwiązań. Nie boimy się wyzwań, konsekwentnie dążąc do sukcesu – zbudowania silnej, profesjonalnej, rozpoznawalnej, godnej zaufania i rentownej marki.
Dla naszych klientów realizujemy szereg kompleksowych usług z zakresu reklamy, e-marketingu oraz Public Relations.
Reklama i Kreacja
· Tworzenie i odświeżanie systemu identyfikacji wizerunkowej (Corporate Identify)
· Projekty graficzne wszelkich form reklamy do druku (ulotki, teczki, logo, foldery reklamowe)
· BTL (tradycyjne materiały reklamowe)
· ATL (kreacja i przygotowanie reklamy na potrzeby mediów, w tym planowanie i zakup mediów),
· Opracowanie redakcyjne materiałów promocyjnych (copywriting)
· Projektowanie i budowa profesjonalnej strony www
· Kampanie SEM w wyszukiwarce Google
· Pozycjonowanie strony Wyślij e-mail SEO
· Kampanie online w serwisach i portalach branży medycznej
· Social media – kanały w serwisach społecznościowych (Facebook, NK, Twitter…)
· YouTube.com – kanał publikacji treści video ( publikacja i realizacja materiałów video)
· Marketing szeptany WOMMw sieci
· Obecność w serwisach geolokalizacyjnych i bazach firm
Public Relations
· Monitoring mediów
· Tworzenie oraz publikacja materiałów prasowych
· Organizacja konferencji prasowych
· Tworzenie i prowadzenie bloga firmowego
· Wsparcie w sytuacjach kryzysowych
· Biuro prasowe