Pracownia komunikacji wizualno-medialnej jammedia to zespół profesjonalistów zajmujących się szeroko rozumianą komunikacją wizerunkową tworzoną przez osoby z ogromną wiedzą, a także sporym doświadczeniem w zakresie komunikacji marketingowej, wizualnej i mediów społecznościowych.
Naszą misją jest tworzenie strategii łączących świat realny i wirtualny poprzez tworzenie i dostarczanie informacji, komunikatów i reklam o najwyższej jakości i skuteczności, w pełni zaspokajających oczekiwania i potrzeby naszych klientów. Podejmowane przez nas działania z zakresu komunikacji wizerunkowej, mają na celu wykreowanie stabilnego wizerunku firmy oraz podnoszenie jakości komunikacji z otoczeniem i potencjalnym klientem. Prowadzimy działania on-line i off-line które skierowane są głównie do sektora B2B, ale z chęcią podejmujemy też działania w sektorze B2C.
Czym konkretnie się zajmujemy:
- tworzeniem i prowadzeniem fanpage'y na portalach społecznościowych: facebook, youtube, google+, pinterest, twitter, etc.
- tworzeniem stron internetowych, sklepów
- tworzeniem reklam: telewizyjnych, internetowych, graficznych
- realizacją sesji: zdjęciowych, modowych,
W celu osiągnięcia sukcesu postępujemy krok po kroku rozpatrując wszelkie aspekty które mają wpływ na efekt naszych działań. Przed przystąpieniem do realizacji powierzonego nam zadania dokładnie analizujemy otrzymany brief po czym przedstawiamy naszą ocenę i pomysł. Jeśli nasze propozycje spodobają się przystępujemy do tworzenia kreacji która jest doskonalona aż do momentu zaakceptowania. Podczas realizacji cały czas monitorujemy wszelkie działania oraz terminy realizacji aby wszystko postępowało zgodnie z ustalonym planem działań.
Po zakończeniu naszych działań zawsze przedstawiamy raport który zawiera historię podjętych działań oraz efekty jakie uzyskaliśmy. Jeśli realizowane przez nas zadania (kampanie) są zlokalizowane w kilku źródłach np. on-line i off-line występują raporty cząstkowe lub okresowe jeśli np. kampania trwa kilka miesięcy.
Jammedia jest także oficjalnym biurem korespondencyjnym Nowego Dziennika. Niemalże 10 mln osób w Stanach Zjednoczonych deklaruje posiadanie polskich korzeni. Mając to na względzie nasz zespół prowadzi w Polsce działania dla ND z myślą o naszych rodakach za granicą. Przez to, iż dokładnie znamy polskie realia, codziennie przekazujemy pakiet najważniejszych informacji - w taki sposób, aby dotrzeć z właściwym komunikatem, do właściwych osób.
Ponadto, założona w 1996 roku strona internetowa Wyślij e-mail jest jedną z najpopularniejszych „stron startowych” w języku polskim w USA. Znaleźć można na niej podobne tematy jak w wersji drukowanej „Nowego Dziennika” oraz prywatne blogi redaktorów.
Czytelnictwo oraz odbiorcy:
„Nowy Dziennik” jest najpoczytniejszą polskojęzyczną gazetą w Ameryce Północnej. Gazeta dostępna jest między innymi w Nowym Yorku, New Jersey, Connecticut a także w Pensylwanii, Maryland i Massachusetts. Przez cztery dekady ND zbudował grupę wiernych odbiorców w średnim wieku, jak i osób starszych. Natomiast tematy, które porusza przyciągnęły również przedstawicieli młodego pokolenia.
Klienci „Nowego Dziennika”
Zauważając potencjał oraz możliwości marketingowe, „Nowy Dziennik” zyskał sobie nie tylko zaufanie czytelników, ale i firm. Przez lata swojej działalności ND prowadzi kampanie reklamowe banków i innych instytucji finansowych, linii lotniczych, firm – zaczynając od dilerów samochodowych, sieci telefonii komórkowych czy marketów, kończąc na przemyśle spożywczym, gabinetach lekarskich, biurach prawniczych, etc.
Jeżeli jesteś zainteresowany promocją siebie, marki, produktu na zagranicznym rynku (USA), a może po prostu pomagasz naszym rodakom w USA w powrocie do kraju (pośrednictwo/nieruchomości/urzędy) albo szukasz nowych klientów, importujesz/eksportujesz i poszukujesz kontaktów/pośredników to dobrze trafiłeś - skontaktuj się z nami!!!
NIE CZEKAJ - ZADZWOŃ I SPRAWDŹ NAS JUŻ DZIŚ!