Skrócony opis szkolenia : Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w sprzedaży.
Cel szkolenia : Celem głównym szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w sprzedaży. Każdy uczestnik po szkoleniu będzie znał podstawowe techniki sprzedaży oraz będzie potrafił wykorzystać je w procesie budowania relacji z Klientem. Szkolenie nastawione jest na kształtowanie umiejętności budowania relacji, zadawania pytań, pokonywania obiekcji i domykania sprzedaży. Szkolenie wpływa także na nastawienie handlowców do codziennie wykonywanej pracy poprzez zmianę przekonań dotyczących możliwości każdego handlowca.
Program szkolenia :
1. Etapy procesu sprzedaży
- koło sprzedaży
- potrzeby psychologiczne, merytoryczne i proceduralne Klientów
- wpływ handlowca na potrzeby Klienta
- kamienie milowe procesu sprzedaży
2. Prospecting
- poszukiwanie informacji o Kliencie docelowym
- internetowe źródła informacji
- metody i sposoby pozyskiwania referencji
3. Proces sprzedaży
- otwarcie - pierwsze wrażenie
- budowanie relacji z wykorzystaniem stylów komunikacji społecznej
- badanie potrzeb poprzez pytania pogłębiające
- prezentacja oferty
- techniki pokonywania obiekcji
- techniki i narzędzia zamykania sprzedaży
4. Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży
- reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży
- pętle neurolingwistyczne, czyli zwiększenie absorpcji Klienta w procesie sprzedaży
- elementy NLP w procesie sprzedaży
Opis metodyki szkolenia : Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej.
Minimalna ilość uczestników : 15 osób
Forma przyjmowania zgłoszeń : O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Formularz zgłoszeniowy jest do pobrania na stronie internetowej www. brainstorm.biz.pl