Wielkopolska Akademia Menedżerska
Opis :
Cykl szkoleń poświeconych rozwojowi umiejętności menedżerskich skierowany do osób z branży handlowej z woj. wielkopolskiego, które będą odpowiadać za działania z zakresu zarządzania zespołem i projektami.
Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności kierowniczych z zakresu budowania zespołu i zarządzania nim, komunikacji i rozwiązywania konfliktów, motywowania i delegowania zadań oraz zarządzania projektami.
Adresaci:
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie: Wyślij e-mail
lub w biurze projektu: ul. Romana Maya 1 Poznań 61-371
Program Szkolenia:
Kurs składa sie z 8 modułów tematycznych (łącznie 128h):
I. Narzędzia projektowe (32h)
II. Budowanie efektywnego zespołu projektowego (16h)
III. Zarządzanie zespołem projektowym (16h)
IV. Motywowanie i delegowanie zadań w projekcie (16h)
V. Komunikacja w zespole projektowym (16h)
VI. Zarządzanie konfliktem w zespole projektowym (8h)
VII. Prowadzenie rozmów oceniających z członkami zespołu projektowego(8h)
VIII. Warsztat - wykorzystanie narzędzi projektowych (16h).
Zakres usług wchodzących w szkolenie
Z uwagi na długość spotkań każdemu uczestnikowi zostanie zapewniony ciepły posiłek i tzw. przerwy kawowe. Dodatkowo każdy otrzyma materiały szkoleniowe oraz ubezpieczenie NW.
Miejsce szkolenia
Szkolenia odbędą się w wynajętych salach na terenie Poznania.
Opcja i tryb szkolenia:
Stacjonarne, w dni robocze.
Cena
Szkolenie jest bezpłatne.
Osoba do kontaktu:
Łukasz Kalinowski