Nasza firma oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie: tworzenia aplikacji webowych oraz mobilnych.
Od 2007 roku rozwijamy nasz produkt jakim jest livesupport (Live Chat). Jest to Czat on-line na żywo, nowoczesne narzędzie wsparcia dla firm
które zapewnia dodatkowy kanał komunikacji z klientem.
Usługa Czatu (chatu) internetowego, jest aktualnie jedną z najlepiej sprzedających się a za razem najbardziej pożądaną formą komunikacji
bezpośredniej z klientem. Czy wiesz że aż 83% klientów wymaga wsparcia online podczas dokonywaniu zakupów w internecie ?
Jeśli uda nam się już zainteresować klienta naszą usługa lub produktem, to jedyne co musimy zrobić by domknąć sprzedaż, to nawiązać z nim kontakt.Jak ? Najlepiej tak by droga tego kontaktu nie wymagał to od niego zmiany kanału komunikacji i zanadto nie absorbowała jego czasu.
Jeśli ktoś pozostawia jedynie suchy przycisk " Kontakt " , gdzie klient znajdzie jedynie adres e-mail oraz telefon. Nie ma za bardzo na co liczyć iż osoba wstępnie zainteresowana poświęci swoje cenne kilka sekund (klient e-sklepu już po pierwszych 90 sekundach wie, czy chce dokonać zakupu właśnie w tym sklepie) na to by napisać mail z pytaniem bądź zadzwonić. Logiczne że jeśli ktoś chce zadać jedno prosto pytanie (które de facto zdecyduje czy kupi), nie ma zamiaru przebijać się przez telefoniczne sekretarki lub logować się specjalnie na swojego maila by zadać pytanie.
Rozwiązaniem tego problemu jest Chat (czat) na żywo z klientem. Jedyne co musimy posiadać to przycisk Chatu Livesupport na swojej stornie internetowej. Dzięki czemu potencjalny klient, gdy tylko odczuję potrzebę zadania pytania, kliknie w okno czatu, by zaraz potem od razu połączyć się z konsultantem.
To co wyróżnia nas na tle innych firm to fakt iż nasz usługa
dedykowana jest dla klientów Polskich, co eliminuje ryzyko związane z nie zrozumieniem produktu jakim jest livesupport.
Zapraszamy wszystkich chętnych do nawiązania współpracy. Wystarczy wejść na stronę https://livesupport.pl/ gdzie zalogujecie się Państwo bezpłatnie i otrzymacie pełną wersję Live Chata na okres 30 dni, by móc ją przetestować i sprawdzić czy takie rozwiązanie pasuje Państwa firmie.