Przedstawiamy rozwiązania, które zmienią oblicze sprzedaży produktów i usług w Twojej firmie
Masz firmę działającą w sektorze automotive? Brak copywritingu skutecznie hamuje rozwój Twojej firmy? A może Twoje teksty nie przyciągają uwagi i nie możesz znaleźć nowych klientów? To znaczy, że nasze usługi są skierowane właśnie do Ciebie.
Priorytetem jest dla nas realizacja celów biznesowych i marketingowych naszych klientów. Generujemy wzrost sprzedaży, budujemy silne i rozpoznawalne marki.
Dzięki współpracy z nami przekonasz się, że Twoją firmę można wrzucić na wyższy bieg. Nie podążamy utartymi ścieżkami. Zawsze staramy się dostosować do Twoich potrzeb i wybrać najlepszą drogę dla rozwoju firmy.
Motoryzacja to nasza pasja, więc potrafimy spojrzeć na nią z perspektywy odbiorcy. Staramy się dostarczać rozwiązania, z których sami chcielibyśmy skorzystać jako klienci.
1. KIM JESTEŚMY I CO ROBIMY?
Projekt AUTOMOTIVE to grupa strategiczno-kreatywna, skupiająca ekspertów z branży motoryzacyjnej. Zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem, od tworzenia stron internetowych, przez pozycjonowanie, obsługę social media, projektowanie wizualne aż po tworzenie długofalowych kampanii reklamowych.
Projektujemy internetowe strony firmowe, landing pages, serwisy produktowe, portale informacyjne i blogi. Misją naszej firmy jest tworzenie narzędzi, dzięki którym nasi klienci sprzedają swoje produkty czy usługi.
2. CO GWARANTUJE SKUTECZNOŚĆ NASZYCH DZIAŁAŃ?
Jeśli masz problem z dotarciem do nowych klientów lub utrzymaniem obecnych, a Twoje działania reklamowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, to wdrożenie strategii sprzedaży jest praktycznie niezbędne.
Skuteczna kreacja contentu sprawi, że zauważalnie wzrośnie nie tylko ruch na stronie internetowej, ale także zwiększy się współczynnik konwersji. Odpowiedni content pozwoli zbudować bazę lojalnych i zaangażowanych klientów.
Misją naszej firmy jest tworzenie narzędzi, dzięki którym nasi klienci sprzedają swoje produkty i usługi. Projekt AUTOMOTIVE od kilkunastu lat działa w branży motoryzacyjnej.
Branża motoryzacyjna daje wiele możliwości: Facebook, Instagram, YouTube. Nie musisz płacić za reklamy we wszystkich social media.
Jako projekt AUTOMOTIVE jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie. Nigdy nie zwalniamy tempa. Możesz nie tylko śledzić efekty naszej pracy, ale także mieć na nią realny wpływ. Z nami błyskawicznie wyprzedzisz konkurencję.
3. JAK TWORZYMY INNOWACYJNY COPYWRITING?
Analizujemy Twoją firmę, konkurencję oraz otoczenie rynkowe. Wszystko po to, aby dobrać najlepszy możliwy przekaz graficzny.
Bez względu na to, czy projektujemy dla Ciebie billboard, wizytówkę czy roll-up, musimy skonkretyzować w jakim celu dana grafika powstaje. Pozwoli nam to skupić się na osiągnięciu zamierzonego efektu.
Każda grupa odbiorców wymaga innego sposobu komunikowania i zwraca uwagę na inne elementy przekazu. Dostosowujemy styl i formę przekazu do przyzwyczajeń i oczekiwań odbiorców z danej grupy docelowej.
Chcąc żeby dany przekaz reklamowy zadziałał musimy nadać mu odpowiednią strukturę – podkreślić elementy, na które odbiorca ma zwrócić szczególną uwagę, co ma zapamiętać, a co powinno go zaskoczyć.
Styl graficzny przekazów reklamowych tworzymy w taki sposób, aby łączył oczekiwania firmy z wymogami skuteczności reklamy w danej grupie docelowej.
Graficzna prezentacja koncepcji stylistycznej. Pozwala ocenić pomysł od strony wizualnej i emocjonalnej. Zawiera zarówno tekst jak i grafikę, i jest formalnie najbardziej zbliżony do końcowego projektu.
Kluczowym elementem oceny projektu jest możliwość spojrzenia Prezentacja projektu w realnym otoczeniu. Pokazujemy, jak będzie wyglądał Twój billboard na ścianie budynku, roll-up na stoisku targowym, a papeteria firmowa na biurku. Zależy nam żeby projekt był nie tylko estetyczny wizualnie, ale dobrze prezentował się również w prawdziwym świecie.
4. CO ZAWIERA KOMPLEKSOWY COPYWRITING
Kupując w sklepie internetowym klient nie możliwości fizycznego kontaktu z produktem. Może go jedynie obejrzeć na zdjęciach i przeczytać opis. Taki opis powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje dotyczące produktu, ale także pokazać, dlaczego warto go kupić. Stosując język perswazji wskazujemy korzyści wynikające z zakupu. Kupując w sklepie internetowym klient nie możliwości fizycznego kontaktu z produktem. Może go jedynie obejrzeć na zdjęciach i przeczytać opis. Taki opis powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje dotyczące produktu, ale także pokazać, dlaczego warto go kupić. Stosując język perswazji wskazujemy korzyści wynikające z zakupu.
To teksty pisane najczęściej dość luźnym i prostym językiem, zawierające zwroty do czytelnika i zachęcające go do działania. Może to być prośba o zostawienie komentarza lub zachęta do kliknięcia w link przekierowujący na stronę produktu. Teksty blogowe mogą stanowić element tzw. bazy wiedzy, ale przede wszystkim muszą być ciekawe i napisane poprawną polszczyzną.
Profesjonalne teksty najwyższej jakości, pokazujące ekspercką wiedzę na dany temat. Ich pisanie wymaga nie tylko wiedzy, ale i umiejętności wyszukiwania informacji. Skierowane najczęściej do specjalistów w danej dziedzinie, zawierają branżowe słownictwo i pisane są językiem formalnym. Teksty specjalistyczne prezentują Cię w roli eksperta.
Tu mamy kilka rodzajów tekstów, które prezentują firmę, informacje o jej ofercie oraz o tym, jak można się z nią skontaktować. Strona firmowa jest przecież również wizytówką Twojej firmy. Teksty na stronę internetową przedsiębiorstwa to przede wszystkim tekst na stronę główną / landing page (czyli stronę, na którą kierowani są odbiorcy po kliknięciu w link). Teksty do wszystkich podstawowych zakładek czyli „O nas”, gdzie można znaleźć historię firmy, „Kontakt”, czyli formularz kontaktowy i dane adresowe oraz „Oferta”, w której znajdziemy opisy produktów i usług.
Teksty zoptymalizowane pod mechanizmy wyszukiwarek internetowych, zawierające odpowiednie słowa kluczowe we właściwej ilości. Przy ich tworzeniu korzysta się z zewnętrznych narzędzi pozwalających dobrać frazy kluczowe. Kiedyś pisane głównie jako teksty zapleczowe (czyli niewidoczne dla użytkownika) o wątpliwej jakości merytorycznej, przeładowane frazami kluczowymi. Obecnie teksty optymalizowane pod wyszukiwarki internetowe muszą być jednak przede wszystkim merytoryczne i ciekawe dla czytelnika.
Treści postów do social media mają najczęściej charakter bardzo krótkich i wyraźnie zachęcających do działania wpisów. Opatrzone zdjęciami lub materiałami video mają na celu zwiększenie zaangażowania odbiorców oraz kierowania ich na stronę internetową Twojej firmy.
5. PŁAĆ TAK JAK LUBISZ
Możesz rozłożyć płatność na raty, zarówno za pojedynczą usługę jak i cały projekt Twojego copywritingu. Proponujemy Ci usługę w ramach abonamentu miesięcznego, w którym zapłacisz zarówno za napisanie tekstów, jak i bieżącą obsługę przez cały rok. Masz poczucie bezpieczeństwa, mierząc efektywność naszych działań, a tym samym minimalizujesz koszty reklamy i promocji Twoich usług.