Przedstawiamy rozwiązania, które zmienią oblicze sprzedaży produktów i usług w Twojej firmie
Masz firmę działającą w sektorze automotive? Brak strategii sprzedaży skutecznie hamuje rozwój Twojej firmy? A może Twoja strategia jest nie działai nie możesz znaleźć nowych klientów? To znaczy, że nasze usługi są skierowane właśnie do Ciebie.
Priorytetem jest dla nas realizacja celów biznesowych i marketingowych naszych klientów. Generujemy wzrost sprzedaży, budujemy silne i rozpoznawalne marki.
Dzięki współpracy z nami przekonasz się, że Twoją firmę można wrzucić na wyższy bieg. Nie podążamy utartymi ścieżkami. Zawsze staramy się dostosować do Twoich potrzeb i wybrać najlepszą drogę dla rozwoju firmy.
Motoryzacja to nasza pasja, więc potrafimy spojrzeć na nią z perspektywy odbiorcy. Staramy się dostarczać rozwiązania, z których sami chcielibyśmy skorzystać jako klienci.
1. KIM JESTEŚMY I CO ROBIMY?
Projekt AUTOMOTIVE to grupa strategiczno-kreatywna, skupiająca ekspertów z branży motoryzacyjnej. Zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem, od tworzenia stron internetowych, przez pozycjonowanie, obsługę social media, projektowanie wizualne aż po tworzenie długofalowych kampanii reklamowych.
Projektujemy internetowe strony firmowe, landing pages, serwisy produktowe, portale informacyjne i blogi. Misją naszej firmy jest tworzenie narzędzi, dzięki którym nasi klienci sprzedają swoje produkty czy usługi.
2. CO GWARANTUJE SKUTECZNOŚĆ NASZYCH DZIAŁAŃ?
-
STWORZYMY STRATEGIE SPRZEDAŻY TWOICH PRODUKTÓW/USŁUG
Jeśli masz problem z dotarciem do nowych klientów lub utrzymaniem obecnych, a Twoje działania reklamowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, to wdrożenie strategii sprzedaży jest praktycznie niezbędne.
-
WYKREUJEMY CONTENT MARKETINGOWY DLA TWOJEJ FIRMY
Skuteczna kreacja contentu sprawi, że zauważalnie wzrośnie nie tylko ruch na stronie internetowej, ale także zwiększy się współczynnik konwersji. Odpowiedni content pozwoli zbudować bazę lojalnych i zaangażowanych klientów.
-
DOPASUJEMY ODPOWIEDNIE NARZĘDZIA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
Misją naszej firmy jest tworzenie narzędzi, dzięki którym nasi klienci sprzedają swoje produkty i usługi. Projekt AUTOMOTIVE od kilkunastu lat działa w branży motoryzacyjnej.
-
STWORZYMY KAMPANIE REKLAMOWĄ PROMUJĄCĄ TWOJE PRODUKTY/USŁUGI
Branża motoryzacyjna daje wiele możliwości: Facebook, Instagram, YouTube. Nie musisz płacić za reklamy we wszystkich social media.
-
KONTROLUJEMY SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOJEJ STRATEGII PRZEZ CAŁY ROK
Jako projekt AUTOMOTIVE jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie. Nigdy nie zwalniamy tempa. Możesz nie tylko śledzić efekty naszej pracy, ale także mieć na nią realny wpływ. Z nami błyskawicznie wyprzedzisz konkurencję.
3. JAK BUDUJEMY INNOWACYJNE STRATEGIE SPRZEDAŻY?
-
DEFINIOWANIE PROFILU DOCELOWEGO FIRMY
Opracowanie strategii sprzedaży rozpoczynamy od zdefiniowania profilu docelowego firmy. Niezależnie od tego w jakiej branży sektora automotive działasz, zapotrzebowanie na Twoje produkty i usługi wynika w dużej mierze z technologii produkcji zastosowanej przy konstruowaniu pojazdów. Ściślej rzecz ujmując z niedoskonałości poszczególnych elementów oraz tego, że z czasem po prostu się zużywają i wymagają wymiany.
-
SEGMENTACJA KLIENTÓW FIRMY
Usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych w sektorze automotive pod wieloma względami bardzo się różnią. Podstawową różnicą jest oczywiście cena, wynikają przede wszystkim z zakresu usług, który zazwyczaj jest dużo bardziej rozbudowany niż w przypadku klienta indywidualnego oraz ze względu na rodzaj zastosowanych narzędzi i czas pracy konieczny do wykonania danych usług.
-
KATALOG PRODUKTÓW I USŁUG
Jeśli zależy Ci na dotarciu do jak największej grupy klientów powinieneś zadbać o właściwe pogrupowanie i sklasyfikowanie produktów i usług Twojej firmy. Katalog produktów i usług powinien być przejrzysty i zrozumiały dla każdego klienta, a nie tylko dla eksperta w branży automotive. W przypadku gdy opisy będą zbyt specjalistyczne i nastawione jedynie na specyfikację techniczną, może to zniechęcić laików i uniemożliwić zaspokojenie ich potrzeb.
-
OPRACOWANIE KANAŁÓW SPRZEDAŻY
Kanały sprzedaży to inaczej drogi, którymi możesz dotrzeć do klientów, zainteresować ich Twoimi produktami i usługami oraz zachęcić do zakupu. Z kolei sam sposób komunikacji jest dostosowany do danego kanału komunikacji, w którym będziesz chciał pozyskać zainteresowanie odbiorców. Sposób komunikacji określamy mianem contentu, czyli tematyki przekazu mającego przyciągnąć uwagę klientów. Każda firma ma swoje kanały sprzedaży, w których należy wykorzystać odpowiedni content.
Twoja historia sprzedaży pokazuje jakie przychody osiągnęła firma w danym okresie rozliczeniowym. Na podstawie okresów rozliczeniowych tworzy się raport prognozowania sprzedaży stanowiący fundament planu sprzedaży. Prognozowanie sprzedaży nie powinno opierać się tylko na jednym czynniku warunkującym sprzedaż, ponieważ w różnych miesiącach wpływ na popyt Twoich produktów i usług mogą mieć różne czynniki zewnętrzne.
4. CO ZAWIERA KOMPLEKSOWA STRATEGIA SPRZEDAŻY
-
Procesy sprzedaży
-
Kanały sprzedaży
-
Grupa docelowa
-
Segmentacja klientów
-
Stworzenie katalogu produktów i usług
5. PŁAĆ TAK JAK LUBISZ
Możesz rozłożyć płatność na raty, zarówno za pojedynczą usługę jak i cały projekt Twojej strategii sprzedaży. Proponujemy Ci usługę w ramach abonamentu miesięcznego, w którym zapłacisz zarówno za stworzenie strategii, jak i bieżącą obsługę przez cały rok. Masz poczucie bezpieczeństwa, mierząc efektywność naszych działań, a tym samym minimalizujesz koszty reklamy i promocji Twoich usług.
6. DOPASUJ STRATEGIE DO SWOICH POTRZEB
Pakiet Basic - 299 zł/mc
-
Napisanie procesów sprzedaży
-
Określenie persony – klienta idealnego
-
Określenie kanałów komunikacji z klientem
-
Określenie zasad segmentacji i kategoryzacji klientów
-
Napisanie schematu działań przed, w trakcie i po spotkaniu z klientem
Pakiet Standard - 349 zł/mc
-
Napisanie procesów sprzedaży
-
Określenie persony – klienta idealnego
-
Określenie kanałów komunikacji z klientem
-
Określenie zasad segmentacji i kategoryzacji klientów
-
Napisanie schematu działań przed, w trakcie, po spotkaniu z klientem
-
Napisanie schematu zbijania obiekcji klienta
-
Dobór narzędzi pomocnych w zarządzaniu sprzedażą
Pakiet Pro - 499 zł/mc
-
Napisanie procesów sprzedaży
-
Określenie persony – klienta idealnego
-
Określenie kanałów komunikacji z klientem
-
Określenie zasad segmentacji i kategoryzacji klientów
-
Napisanie schematu działań przed, w trakcie, po spotkaniu z klientem
-
Napisanie schematu zbijania obiekcji klienta
-
Dobór narzędzi pomocnych w zarządzaniu sprzedażą
-
Napisanie skryptu rozmów telefonicznych
-
Sporządzenie wzoru oferty wysyłanej do klienta
-
Określenie zasad i schematu działania lejków sprzedażowych