Spotkanie jest dwudniowym seminarium przeprowadzonym w formie aktywizującej i przeżyciowej. Rozwijany jest tu w zdecydowanie wysokim stopniu strategiczny i intelektualny charakter zawodowej roli negocjacyjnej. Proponowane są tutaj konkretne, efektywne rozwiązania w zakresie identyfikacji taktyki negocjacyjnej partnera – negocjanta(potencjalnego dostawcy), oraz szeroki repertuar psychologicznych technik wywierania wpływu w warunkach negocjowania. W treści spotkania prezentowane są konwencje psychologicznego wpływu negocjacyjnego na poziomie paleopsychicznym (wpływ podświadomy) oraz techniki wpływu na poziomie świadomym psychiki partnera w dialogu. Trening poszerzony jest o technikę tworzenia profili psychologicznych partnerów i wykorzystania tej wiedzy w zakresie zindywidualizowanego wpływu negocjacyjnego. Uczestnicy: Osoby, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz negocjowania ze strategicznym partnerem-dostawcą.