Zapraszamy Państwa na warsztat pt: Wyślij e-mail
Należności są potrzebne jednak nie interesowanie się nimi może być przyczyną wielu problemów. Z tezą ta zgodzą się wszyscy, którzy popadli w problemy związane z nie wywiązywaniem się przez klientów ze zobowiązań. Szkolenie powstało w wyniku doświadczeń windykacyjnych, obserwacji rynku od roku 1997 a także w wyniku postępowań związanych z prowadzeniem procesów upadłości. Okresowe osłabienia koniunktury lub nagłe zmiany na rynku powodują, że pewna ilość klientów może mieć problem z regulowaniem należności. Uczestnicy w trakcie szkolenia zyskują wiedze oraz wskazów pozwalające na znalezienie odpowiedzi na pytania:
Ø jak odzyskać należności?
Ø kiedy nie opłaca się sprzedawać?
Ø jak nie doprowadzić do powstania niechcianego zadłużenia?
Ø w jaki sposób zabezpieczyć swoje należności?
Ø jak układać relacje z Wyślij e-mail ?
Ø jakie gry i manipulacje stosują Twoi dłużnicy?
Ø co należy uwzględnić w prowadzeniu negocjacji z przedstawicielami rożnych kultur?
Profil uczestników:
Szkolenie jest adresowane do osób zajmujących się sprzedażą lub zarządzaniem należnościami i zobowiązanych do kontaktów z klientami
Korzyści dla uczestników:
Poznanie strategii i metod negocjacji
Poznanie metod opracowywania argumentacji dłużnika
Poznanie swoich mocnych i słabych stron jako negocjatora - windykatora
Poznanie metod oceny należności
Poznanie metod zabezpieczania należności
Poznanie Wyślij e-mail mających zastosowanie w praktyce uczestnika
Poznanie „gier” i „manewrów” dłużników oraz skutecznych metod przeciwdziałania