Zapraszamy Państwa na szkolenia interpersonalne pod tytułem: „Budowanie i motywowanie zespołu - przywództwo”.
Jako konsultant wielokrotnie słyszę od szefów pytanie „Jaki jest przepis na dobre przywództwo?” Zawsze mam mieszane uczucia co odpowiedzieć.
Przywództwo jest złożonym procesem oddziaływania na drugą osobę na poziomie świadomym i nieświadomym ukierunkowanym na dobrowolne uczestnictwo podwładnego w wysiłkach skierowanych na osiągnięcie sukcesu przez firmę. Wykorzystujemy do tego techniki komunikacji interpersonalnej, narzędzia monitorujące i wspierające pracę personelu oraz oddziaływanie na poziomie motywacji finansowej i pozafinansowej. Znajomość tych zagadnień umożliwia w pełni wykorzystanie potencjału pracowniczego.
Ciągłe doskonalenie poszczególnych kompetencji jest przepisem na dobre przywództwo. Zmienna sytuacja rynkowa, wymusza na nas nieustanny proces doskonalenia ludzi i systemów pracy.
Na warsztatach w głównej mierze koncentrować będziemy się na miękkiej sferze przywództwa. Rozwijać będziemy kompetencje, które są najtrudniejsze do zmierzenia i samodzielnej oceny.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Ćwiczenia są tak skonstruowane aby każdy mógł się znaleźć się w sytuacji, która pozwoli mu na weryfikację swoich zachowań zarówno w przypadku konfliktu jak i rutynowych działań w różnych wariantach swojej pracy. Postawy te mają olbrzymi wpływ na ocenę przez pracowników, co ma przełożenie na ich chęć i motywację do pracy jak również oddziaływanie na zespół.
Uczestnicy przechodzą cykl mini wykładów oraz ćwiczeń ukierunkowanych na rozwój:
Øumiejętności interpersonalnych oraz wywierania wpływu na ludzi, efektywności komunikowania się.
Øumiejętności stawiania członkom zespołu celów adekwatnych do ich ambicji i potrzeb rozwoju osobistego,
Øegzekwowanie stawianych celów (umiejętność „zapalania do czynu”),
Øzdolność wykorzystania potencjału zespołu poprzez wymianę wiedzy i umiejętności poszczególnych członków,
Ølepszego dostrzegania potrzeb zespołu i skuteczniejszego reagowania na konflikt w zespole w oparciu o świadomą postawę asertywną w trudnych sytuacjach
Warsztaty skierowane są do kadry zarządzającej średniego i niższego szczebla.
na nr. Fax.