Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Kierowanie zespołem w warunkach krytycznych „ trening poszerzony o problematykę zarządzania lojalnością personelu i osiągania TOTAL QUALITY bez udziału motywacji finansowej.
Komentarz:
Trening ten jest dynamiczną formą pracy nad doskonaleniem najistotniejszych funkcji komunikacji i socjotechniki kierowniczej w środowisku rynkowym charakteryzującym się ekstremalnym deficytem stabilności ekonomicznej. Trening uwzględnia różnorodne style i taktyki kierowania personelem, którego aktualnym środowiskiem pracy jest niepewność jutra, kryzys ekonomiczny i lęk egzystencjalny. Trening rozwija umiejętność poza finansowego motywowania i integrowania zespołu. Nadaje roli kierowniczej akcent orientacji na cel, poprzez orientację na ludzi i różnorodny-ekstremalny kontekst sytuacyjny. Trening rozwija wrażliwość i charyzmę przywódczą jednocześnie uzupełniając kierowniczy repertuar zawodowy o kontrolę „efektu tonącego statku” czyli eliminację zachowań defensywnych oraz pasywnych-zachowawczych swojego zespołu. Głównym akcentem dydaktycznym treningu jest wskazanie socjotechnicznych metod eliminacji i kontroli negatywnych reakcji zespołu jako odpowiedzi na sygnały zagrożenia egzystencjalnego czyli zachwianie płynności finansowej podmiotu, ekspansja zwolnień, kumulacja konfliktów wewnątrz organizacyjnych, brak wypłat premii a nawet pensji.
Uczestnicy:
Kadra zarządcza-kierownicza podmiotu oraz ewentualnie jej zastępcy.
Efekty treningu:
Uczestnicy wzbogacą oraz ugruntują kierowniczą kulturę komunikacyjną w warunkach permanentnego kryzysu rynku i podmiotu. Uczestnicy będą umieli efektywnie organizować i motywować zespoły ludzkie uwzględniając różnorodny, krytyczny kontekst sytuacyjny. Uczestnicy będą potrafili w wyższym stopniu planować i realizować strumień komunikacji wewnętrznej, a przez to wywoływać metodycznie zmiany mentalne u podwładnych jako zmianę postawy z „muszę” na „chcę” bez udziału czynnika motywacji finansowej-materialnej. Poznają najefektywniejsze z dostępnych praktyce, metody zarządzania TOTAL QUALITY czyli inspirowanie do najwyższej jakości pracy swojego personelu.