favore.pl
Skuteczna obsługa klienta

Skuteczna obsługa klienta nr 88474

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
950 / osoba
Użytkownik
effectgroup ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Marcin Wrzosek
Effect Group sp. z o.o. szkolenia dla firm
Wyślij e-mail
Astronomów 3/300
01-450 Warszawa

tel: 22 463 63 5322 463 63 53
tel: 22 533 50 2422 533 50 24
http://www.effectgroup.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Zapraszamy Państwa na szkolenie pod tytułem:Skuteczna obsługa klienta”.
 
Skuteczna obsługa klienta stanowi dziś wiodący element w ukierunkowanym na walkę z kryzysem przedsiębiorstwem. Od niej zależy ilość i wielkość zamówień, zwiększenie rotacji towaru na magazynie, promocja kampanii reklamowych jak również analiza konkurencji oraz badanie potrzeb konsumenckich.
 
Skuteczna obsługa klienta zapewnia budowanie pozytywnego wizerunku firmy jak również lub też przede wszystkim staje się kluczowym elementem wiążącym klienta z firmą.
 
Skuteczna obsługa klienta jest również najtańszą formą zwiększenia sukcesu firmy. Lepsze podejście do klienta, głębsza analiza jego potrzeb, prezentacja produktu, usługi poparta oczekiwaniami naszego partnera pozwoli wyróżnić się nam na tle konkurencji.
 
Kryzys wyzwala w nas i klientach emocje zarówno pozytywne jak i negatywne. Maja one olbrzymie przełożenie na formę rozmowy jak również nasze reakcje na zarzuty i obiekcje klienta. Skuteczna obsługa klienta to wytrzymanie jego naporu i postawy roszczeniowej oraz wywalczenie najlepszych warunków dla firmy.
 
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych. Poznanie technik zwiększających efektywność doradców handlowych
 
Nabyte umiejętności:
 
  • Opracowywanie krótko i długofalowej strategii sprzedażowej dla poszczególnych klientów lub grup w oparciu o indywidualne potrzeby.
  • Budowanie długofalowych relacji z klientem na zasadach wymiany emocji i wartości.
  • Oddziaływanie na partnera rozmowy na poziomie świadomym i nieświadomym.
  • Skuteczne odpieranie zarzutu: Za drogo.
  • Inspirujące prowadzenie prezentacji produktu, usługi i firmy.
  • Przełamywanie oporów rozmówców przed kontaktem telefonicznym.
  • Przeciwdziałanie technikom manipulacyjnym ze strony klienta.
  • Asertywna postawa w trudnych rozmowach.
  • Szybkie radzenie sobie ze stresem krótko i długofalowym.
 
Szkolenie skierowane do:
Spotkanie to przeznaczone jest dla osób, które w sposób kompleksowy pragną rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe.
 
Metodologia szkolenia:
Praktyczna forma zajęć, przekazywanie teorii na podstawie analizy przypadków (casów), duża ilość ćwiczeń, wspólne rozwiązywanie problemów (również wynikających z Państwa doświadczeń).
Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
950 / osoba
Użytkownik
effectgroup ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Marcin Wrzosek
Effect Group sp. z o.o. szkolenia dla firm
Wyślij e-mail
Astronomów 3/300
01-450 Warszawa

tel: 22 463 63 5322 463 63 53
tel: 22 533 50 2422 533 50 24
http://www.effectgroup.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU effectgroup
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Skuteczna obsługa klienta - galeria
Skuteczna obsługa klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 5 na 5 (liczba ocen: 2)
Poprzednia usługa: Klimatyzacja, Klimatyzator, MIRROR 40 - 65m2 5, 1kW   Następna usługa: Sprzedać siebie - skuteczna autoprezentacja