Zapraszamy Państwa na szkolenie pod tytułem: „Skuteczna obsługa klienta”.
Skuteczna obsługa klienta stanowi dziś wiodący element w ukierunkowanym na walkę z kryzysem przedsiębiorstwem. Od niej zależy ilość i wielkość zamówień, zwiększenie rotacji towaru na magazynie, promocja kampanii reklamowych jak również analiza konkurencji oraz badanie potrzeb konsumenckich.
Skuteczna obsługa klienta zapewnia budowanie pozytywnego wizerunku firmy jak również lub też przede wszystkim staje się kluczowym elementem wiążącym klienta z firmą.
Skuteczna obsługa klienta jest również najtańszą formą zwiększenia sukcesu firmy. Lepsze podejście do klienta, głębsza analiza jego potrzeb, prezentacja produktu, usługi poparta oczekiwaniami naszego partnera pozwoli wyróżnić się nam na tle konkurencji.
Kryzys wyzwala w nas i klientach emocje zarówno pozytywne jak i negatywne. Maja one olbrzymie przełożenie na formę rozmowy jak również nasze reakcje na zarzuty i obiekcje klienta. Skuteczna obsługa klienta to wytrzymanie jego naporu i postawy roszczeniowej oraz wywalczenie najlepszych warunków dla firmy.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych. Poznanie technik zwiększających efektywność doradców handlowych
Nabyte umiejętności:
- Opracowywanie krótko i długofalowej strategii sprzedażowej dla poszczególnych klientów lub grup w oparciu o indywidualne potrzeby.
- Budowanie długofalowych relacji z klientem na zasadach wymiany emocji i wartości.
- Oddziaływanie na partnera rozmowy na poziomie świadomym i nieświadomym.
- Skuteczne odpieranie zarzutu: Za drogo.
- Inspirujące prowadzenie prezentacji produktu, usługi i firmy.
- Przełamywanie oporów rozmówców przed kontaktem telefonicznym.
- Przeciwdziałanie technikom manipulacyjnym ze strony klienta.
- Asertywna postawa w trudnych rozmowach.
- Szybkie radzenie sobie ze stresem krótko i długofalowym.
Szkolenie skierowane do:
Spotkanie to przeznaczone jest dla osób, które w sposób kompleksowy pragną rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe.
Metodologia szkolenia:
Praktyczna forma zajęć, przekazywanie teorii na podstawie analizy przypadków (casów), duża ilość ćwiczeń, wspólne rozwiązywanie problemów (również wynikających z Państwa doświadczeń).