Zapraszamy Państwa na szkoleniept: „Asertywność w zarządzaniu”
W dobie wzrastającej konkurencyjności na rynku coraz częściej o sukcesie bądź porażce zaczynają decydować ludzie. To kapitał ludzki staje się podstawą rynkowego sukcesu przedsiębiorstw, a jedną z jego podstawowych komponent są kompetencje. Asertywność to pojęcie, którego coraz częściej używamy jako składowej kompetencji niezbędnych w zarządzaniu.
Proponowany warsztat ma na celu przyswojenie wiedzy i umiejętności w obszarach:
· pojęcia asertywność
· kształtowania asertywnych postaw
· diagnozowania asertywności
· asertywna odmowa
· asertywna konfrontacja
· asertywne reagowanie na krytykę
· asertywne wyrażanie oczekiwań
· asertywność w organizacji
· wywieranie wrażenia na innych
· wywieranie wpływu w organizacji
Do kogo adresowany jest warsztat i jakie może przynieść korzyści:
· dla osób, które chciałyby ukształtować u siebie asertywne postawy
· dla osób asertywnych, które chciałyby udoskonalić swój warsztat
· dla osób, które pracują z asertywnymi przełożonymi i chciałby udoskonalić sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach organizacyjnych