favore.pl
Brak zdjęcia

WARSZTATY MEDIALNE (public relations / media relatio nr 92549

Lokalizacja: Kazimierz Dolny (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 770 / osoba
Kontakt
ECB Firma Doradczo - Consultingowa
Wyślij e-mail
tel: 22 724147722 7241477
tel: 604 264524604 264524
www.ecbconsulting.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
wt: 12:30-17:00
śr: 08:00-17:00
cz: 08:00-16:00
Termin szkolenia 16 - 18.06.2009r.
rozwiń
OPIS USŁUGI

Cel Szkolenia:

Celem szkolenia jest przede wszystkim:

Ø  nabycie umiejętności nawiązywania kontaktów z mediami;

Ø  zdobycie wiedzy na temat sposobu przygotowania materiałów dla mediów (np. notatki prasowe, zdjęcia, grafiki);

Ø  rozwinięcie umiejętności pisania tekstów m.in. dla prasy;

Ø  poznanie zasad wystąpień publicznych;

Ø  poznanie zasad organizowania spotkań z mediami;

Ø  podniesienie osobistej zdolności autoprezentacji (słownictwo, postawa, wygląd);

Ø  poznanie metod radzenia sobie ze stresem towarzyszącym podczas wystąpień publicznych;

Ø  podniesienie wiedzy nt. związane z etykietą i protokołem dyplomatycznym oraz biznesu;

Ø  zdobycie wiedzy z zakresu kreowania wizerunku medialnego.

  

Prowadzący:

1. Ekspert w zakresie działań PR.

Praktyczne doświadczenie m.in. w: kształtowaniu wizerunku instytucji publicznych oraz spółek m. st. Warszawy, w zakresie wystąpień publicznych, przygotowaniach specyficznych prezentacji multimedialnych dla kadr zarządzających w instytucjach publicznych oraz prywatnych przedsiębiorstw, organizacji działań związanych z informacją i promocją funduszy UE, organizacji konferencji prasowych, kontaktach z mediami, własnych wystąpień publicznych podczas licznych konferencji krajowych i międzynarodowych, prowadzeniu szkoleń np. z zakresu promocji, informacji i wystąpień publicznych, zarządzaniu przedsiębiorstwami, programowaniu oraz wdrażaniu i zarządzaniu funduszami Unii Europejskiej, pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych, realizacji i zarządzania projektami dofinansowanymi z UE, itd.

 

Trener zdobył doświadczenie m.in. przy współpracy z takimi jednostkami jak: Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Konfederacja Pracodawców Polskich, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., jako członek Komitetów Monitorujących i Sterujących dla poszczególnych Programów Operacyjnych, jako członek międzynarodowej organizacji UITP, jako niezależny konsultant w tym np. Izby Celne, MSWiA, Ministerstwo Gospodarki, GDDKiA – poszczególne oddziały, szpitale, MŚP oraz duże przedsiębiorstwa, jako trener i wykładowca, jako autor artykułów prasowych np. z zakresu pozyskiwania funduszy UE i Prawa Zamówień Publicznych, itp.

 

2. Absolwentka Wydziału Menedżerskiego Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego oraz Podyplomowego Studium PR na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła szkołę stylizacji i kreowania wizerunku. Jest wieloletnim praktykiem Marketingu i Public Relations. Swoje ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i public relations zdobyła w dużych firmach i agencjach zarówno polskich jak i z kapitałem zagranicznym.

Obecnie prezes Firmy Prime Image oraz Dyrektor PR w agencji public relations. Wykładowca w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Łazarskiego na Podyplomowych Studiach PR, tematyka wykładu: „Kreowanie wizerunku firm” oraz gościnnie na Uniwersytecie Warszawskim, tematyka wykładu: „Nowe media”. Autor cyklu artykułów w pismach opiniotwórczych: Średnie i Małe Przedsiębiorstwa oraz Wiedza i Praktyka.

Praktyczne umiejętności w prowadzeniu warsztatów miękkich m.in. z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych, komunikacji, rozmów, aktywnego słuchania, trudnych klientów, itp

 

16 czerwca 2009 r.

Ø  Rejestracja uczestników szkolenia;

Ø  Zakwaterowanie w pokojach;

Ø  Zapoznanie uczestników szkolenia;

Ø  Wprowadzenie w zagadnienia poruszane podczas szkolenia;

Ø  Zagadnienia ogólne;

Ø  Pisanie tekstów:

·        Zasady pisania informacji prasowych

·        Przykłady złych i dobrych informacji prasowych

·        Sztuka redagowania informacji prasowej

·        Ocena tekstów

·        Warsztat pracy z tekstem

Ø  Media relations:

·      Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach

·        Kontakty z mediami (spotkania, rozmowa)

·        Trening odpowiedzi na trudne pytania dziennikarzy

        ·    Perswazja i manipulacja w kontaktach z mediami

 

 17 czerwca 2009 r.

Ø  Prawo prasowe:

·                  Prawa i obowiązki dziennikarza

·        Prawa i obowiązki osoby wypowiadającej się publiczne

Ø  Komunikacja:

·        Pierwsze wrażenie

·        Od przedstawienia się do meritum sprawy

·        Co zrobić aby zapamiętano: mnie, komunikat, instytucję którą reprezentuję

·         Definicja komunikacji (werbalna i niewerbalna)

·        Co mówi moje ciało

·        Żelazny kodeks języka

·         Styl komunikowania

·        Określanie i dobór grup docelowych komunikatu

 Ø  Praktyczne narzędzia komunikacji towarzyszące wystąpieniom publicznym

Ø  Struktura wystąpienia publicznego

Ø  Autoprezentacja:

·        Autoprezentacja (Kreowanie własnego wizerunku)

·        Analiza przygotowanego przez uczestników zajęć materiału do wystąpienia publicznego

·        Prezentacja wyników pracy indywidualnej

·        Wystąpienia publiczne – warsztat

  ØKonsultacje indywidualne. (Wcześniejsze zapisy wymagane przez organizatora).

18 czerwca 2009 r.

Ø  Analiza poszczególnych wystąpień publicznych uczestników zajęć szkoleniowych
wraz z komentarzem trenerów

Ø  Organizacja Systemu w instytucji

·        analiza mediów w regionie

·        baza dziennikarzy

·        „oswajanie”

·        plan media relations

·        wybór miejsc spotkań z prasą

·        gadżety

·        dokumentacja.

Ø  Konferencja Prasowa:

·        Organizowanie konferencji prasowej

·         Sposoby ustawienia sal konferencyjnych

·         Symulacja konferencji prasowej

 

 
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie
www.ecbconsulting.pl.

Serdecznie zapraszamy do udziału w zajęciach.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 770 / osoba
Kontakt
ECB Firma Doradczo - Consultingowa
Wyślij e-mail
tel: 22 724147722 7241477
tel: 604 264524604 264524
www.ecbconsulting.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
wt: 12:30-17:00
śr: 08:00-17:00
cz: 08:00-16:00
Termin szkolenia 16 - 18.06.2009r.
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU ECBDoradztwo
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

WARSZTATY MEDIALNE (public relations / media relatio Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Grzałki   Następna usługa: Hydraulika, spawanie