Favore.plBaza wiedzy

"Grafik" w bazie wiedzy (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Internetowy kurs językowy - czy warto?

    Autor: kwitkacy   |   14 paź 2015, 13:28   |   Dział: Artykuły
    Internetowy kurs językowy - czy warto? Chcąc nauczyć się języka obcego mamy do dyspozycji wiele opcji: kurs w szkole językowej, samodzielna nauka z dowolnym podręcznikiem lub kurs e-learnignowy w Internecie. Dlaczego warto wybrać tą ostatnią opcje?
  • Instagram - narzędzie komunikacji z klientami

    Autor: magdalenaokowska   |   28 wrz 2015, 16:14   |   Dział: Artykuły
    Instagram - narzędzie komunikacji z klientamiW dzisiejszym świecie bez marketingu internetowego ciężko mówić o skutecznym marketingu. Media społecznościowe stanowią najskuteczniejsze źródło informacji o marce. Instagram z roku na rok coraz szybciej się rozrasta, warto więc dowiedzieć się paru informacji o tym serwisie.
  • Jak czytać ogłoszenia o pracę?

    Autor: Kasiamer   |   22 lip 2015, 7:12   |   Dział: Artykuły
    Wbrew pozorom czytanie ogłoszeń o pracę nie jest proste. Często okazuje się, że osoby poszukujące posady zgłaszają się na stanowiska, które w ogóle ich nie interesują bądź trafiają na bardzo nieuczciwych pracodawców. Warto więc pamiętać o kilku zasadach dotyczących czytania ogłoszeń o wolnych stanowiskach i nauczyć się widzieć to, co nie zawsze jest napisane.
  • Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?

    Autor: Kasiamer   |   11 maj 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?Plakaty reklamowe stały się nieodłącznym elementem krajobrazu. Niewielu marketingowców, a nawet zwykłych przechodniów, jest w stanie wyobrazić sobie miasto oczyszczone z nich całkowicie. Niektóre z nich uważamy za doskonałe, inne - niekoniecznie. Od czego zależy jakość przekazu plakatu reklamowego?
  • Sposoby działania agencji reklamowych

    Autor: Kasiamer   |   14 kwi 2015, 13:41   |   Dział: Artykuły
    Jeśli potrzebujesz, aby twoja firma stała się bardziej bliska potencjalnym klientom, aby w końcu zaczęła zarabiać naprawdę spore pieniądze, zainwestuj w solidną reklamę. Jak to zrobić? Wystarczy wynająć agencje reklamową.
  • Obróbka zdjęć - czyli poprawiamy naturę

    Autor: mareckki   |   13 kwi 2015, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Obróbka zdjęć - czyli poprawiamy naturęNajlepsi nawet mistrzowie w profesji fotografa potrzebują czasami poprawić swoje dzieła. Nie ma w tym nic niedozwolonego i branża akceptuje tego typu manewry, byleby zachować umiar. Należy pamiętać, że zdjęcie musi pozostać zdjęciem i jakiekolwiek większe ingerencje całkowicie zmieniające kompozycję itp. nie są już obróbką a zwane są raczej fotomontażem- terminem nie zbyt ciepło przyjmowanym w społeczności fotografów.
  • Urządź swój salon

    Autor: mareckki   |   10 kwi 2015, 16:17   |   Dział: Artykuły
    Urządź swój salonPrzedstawiamy kilka pomysłów na kolory w jakich możesz urządzić swój salon. Salon w kolorze zielonego jabłka Ściany malujemy w kolorze zielonego jabłka z żółtymi akcentami mandarynki i cytryny. Możemy dodać figlarny kontrast do naturalnego koloru np. kolorem kominka lub drewnianymi podłogami.
  • Jak reklamować firmę na zewnątrz

    Autor: Kasiamer   |   26 mar 2015, 10:37   |   Dział: Artykuły
    Reklama jest niezwykle ważna dla firmy. Bez niej właściwie nie ma szans, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o świadczonych usługach i z nich skorzystali. Dlatego firmy prześcigają się w kreatywnych kampaniach reklamowych, próbując przyciągnąć odbiorców ciekawym hasłem, zdjęciem czy grafiką.
  • Profesjonalny druk naklejek

    Autor: KarolinaDziedzic   |   25 mar 2015, 13:06   |   Dział: Artykuły
    Profesjonalny druk naklejekDruk naklejek składa się z kilku etapów Przede wszystkim ma tu miejsce nadruk obrazu na folię, a następnie wycięcie zredukowanego obszaru w odpowiednim kształcie. Naklejki wykorzystują zatem funkcjonalności, jakie daje folia samoprzylepna.
  • Jak stworzyć perfekcyjną reklamę graficzną

    Autor: Kasiamer   |   17 mar 2015, 10:21   |   Dział: Artykuły
    Tajemnicą sukcesu reklamy drukowanej są dobrze dobrane proporcje pomiędzy grafiką i tekstem. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że potencjalny klient dostrzeże naszą reklamę i zinterpretuje ją tak, jak chcemy. Jak osiągnąć taki efekt?