Favore.plBaza wiedzy

"Grafik" w bazie wiedzy (strona 4)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • E - mail marketing - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:17   |   Dział: Artykuły
    E-mail marketing - jak robić to dobrze?E-mail marketing pomimo wielu kanałów dotarcia do klienta, wciąż jest jednym z najpopularniejszych narzędzi. Ważne jest, aby umiejętnie go wykorzystać i nie dopuścić do tego, że klient będzie zasypywany wiadomościami, których nigdy nie przeczyta. Poniżej kilka wskazówek jak to zrobić.
  • Błędy popełniane na instagramie

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:13   |   Dział: Artykuły
    Błędy popełniane na instagramieInstagram jest jedną z najbardziej popularnych i prostych platform komunikacji marketingowej. Wrzucanie zdjęć nie może być przecież wcale takie trudne, aczkolwiek należy pamiętać, aby nie popełniać zasadniczych błędów podczas korzystania z Instagrama.
  • Reklama w gazecie

    Autor: skladgazet   |   9 lis 2015, 22:20   |   Dział: Artykuły
    Reklama w gazecieReklama w publikacjach prasowych, to wciąż dobry sposób by zaoferować swoim klientom Państwa produkt czy usługę. Dobrze zaprojektowany przekaz reklamowy, odpowiednia treść z jasnym przekazem i zwracająca uwagę grafika buduje trwałe relacje z naszą marką.
  • Jak dobrze przemawiać publicznie?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 13:29   |   Dział: Artykuły
    Jak dobrze przemawiać publicznie?Przemawianie publiczne sporej większości społeczeństwa kojarzy się z czym nieprzyjemnym i stresującym. Czasem jednak trzeba stawić temu czoło i poprowadzić prezentację, nierzadko prezentację biznesową. Jak jednak się do tego zabrać, żeby wszystko poszło gładko, prosto i przyjemnie?
  • Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 11:09   |   Dział: Artykuły
    Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Przybierają rożne formy i atakują swoimi treściami prawie wszędzie, gdzie zdarzy nam się pójść. Nie są to tylko reklamy multimedialne, ale także tzw. reklamy outdoorowe.
  • Czym jest Pinterest i jak go używać w promowaniu swojej firmy?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 9:27   |   Dział: Artykuły
    Czym jest Pinterest i jak go używać w promowaniu swojej firmy?Pinterest jest jednym z głównych mediów społecznościowych zaraz po Facebooku, Instagramie i Snapchacie, z którego korzystają w internauci. Jego popularność rośnie w bardzo szybkim tempie, warto więc wykorzystać go przy promocji marki, szczególnie jeżeli głównymi jej odbiorcami są kobiety, bo to właśnie one stanowią większość użytkowników Pinteresta.
  • Zakupy w mediach społecznościowych

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 15:14   |   Dział: Artykuły
    Zakupy w mediach społecznościowychMedia społecznościowe służą już nie tylko do nawiązywania relacji z ludźmi i dzieleniem się szczegółami z życia prywatnego ze znajomymi. Teraz są one głównie wykorzystywane w celach marketingowych, a nawet w celach sprzedażowych.
  • Jak wypromować bloga?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 11:04   |   Dział: Artykuły
    Jak wypromować bloga?Kiedyś ludzie pisali blogi hobbystycznie, zwykle wypełniając tym zajęciem swój wolny czas. Obecnie blogi można określić jako małe przedsięwzięcia i nierzadko prowadzi je sztab profesjonalistów w celu typowo zarobkowym.
  • Czy video marketing jest skuteczny?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 9:18   |   Dział: Artykuły
    Czy video marketing jest skuteczny?Aby wypromować markę, niezbędne jest zaistnienie w świadomości internautów, czyli tzw. e- marketing. Jednakże ma on wiele składowych, jedną z nich jest video marketing, promujący markę za pomocą krótkich filmów i spotów.
  • Szkolenia online - wady i zalety

    Autor: arbeta   |   19 paź 2015, 10:35   |   Dział: Artykuły
    Szkolenia online - wady i zaletyW związku z ciągle rosnącą popularnością Internetu, za pośrednictwem jego możemy załatwić co raz więcej rzeczy. Obecnie możemy bez wychodzenia z domu się edukować poprzez szkolenia online. Czy one są tak efektywne jak tradycyjne szkolenia? W artykule przedstawimy zalety i wady tego rozwiązania.