Favore.plBaza wiedzy

"Klienci" w bazie wiedzy (strona 8)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Sprzedajesz na Allegro? - Zwiększ swoją skuteczność

    Autor: dominikaW   |   24 lut 2015, 10:30   |   Dział: Artykuły
    Sprzedajesz na Allegro? - Zwiększ swoją skutecznośćNajpopularniejszy portal aukcyjny w Polsce jest dla wielu sprzedawców głównym narzędziem działalności firmy. Sprawdź jakich błędów nie popełniać w tego rodzaju handlu oraz jak zwiększyć sprzedaż.
  • Co dla klientów banku oznacza obniżenie stóp procentowych?

    Autor: DarthLemon   |   31 gru 2014, 11:46   |   Dział: Artykuły
    Stopa procentowa to kluczowa wartość przy ustalaniu cen produktów bankowych. Jej obniżka jest bardzo dobrą wiadomością dla obecnych i przyszłych kredytobiorców, ponieważ oznacza tańsze kredyty konsumenckie. Nie dla wszystkich klientów banku są to jednak pozytywne zmiany. Tracą ci, którzy chcą pomnażać kapitał w banku.
  • Czy warto odkładać pieniądze na lokacie?

    Autor: DarthLemon   |   30 gru 2014, 13:14   |   Dział: Artykuły
    Czy warto odkładać pieniądze na lokacie?Lokata to chyba najbardziej znana forma oszczędzania. Podpisujemy umowę, wpłacamy na konto określoną kwotę i obserwujemy, jak powiększa się suma, którą otrzymamy. Szybko, wygodnie, bez nadmiernych komplikacji.
  • Dlaczego outsourcing usług informatycznych się opłaca?

    Autor: Graphcom   |   17 gru 2014, 10:00   |   Dział: Artykuły
    Dynamiczny rozwój technologii informatycznych determinuje przedsiębiorców do nieustannej modernizacji stosowanych rozwiązań informatycznych. Dla firm, które chcą mieć stały dostęp do nowych technologii i wykwalifikowanych specjalistów najlepszym rozwiązaniem jest outsourcing IT.
  • Trzy powody, dla których powinieneś skorzystać z BIG

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 9:47   |   Dział: Artykuły
    BIG, czyli biuro informacji gospodarczej, to instytucja, która zajmuje się gromadzeniem, przechowywaniem i przekazywaniem informacji gospodarczych o rzetelnych płatnikach i dłużnikach. Dlaczego powinieneś skorzystać z BIG już dziś? Poznaj trzy powody.
  • Założyłeś firmę? Zacznij ją promować

    Autor: Kasiamer   |   24 lis 2014, 9:12   |   Dział: Artykuły
    W końcu udało Ci się dopiąć na ostatni guzik wszelkie formalności i twoja firma może wystartować. Jednak co zrobić, aby zdobyć pierwszych klientów? Jak zwrócić ich uwagę, jeśli na rynku jest tylu konkurentów?
  • Ćwiczenia dla zabieganych

    Autor: matmich2   |   17 lis 2014, 13:31   |   Dział: Artykuły
    Ćwiczenia dla zabieganychCiągle narzekamy, że brak nam czasu na prowadzenie zdrowego trybu życia, zapisania się na zajęcia do siłowni, tymczasem kilka minut dziennie spędzonych na prostych ćwiczeniach może zdziałać cuda. Wystarczy tylko 8 minut dziennie rano by wysmuklić sylwetkę.
  • Fizjoterapeuta, czyli kto?

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 11:09   |   Dział: Artykuły
    Fizjoterapeuta, czyli kto?Profesjonalny fizjoterapeuta jest wyszkolony i licencjonowany do analizy, oceny i diagnozowania oraz leczenia zaburzeń ograniczenia funkcjonowania i niepełnosprawności u pacjentów lub klientów.
  • Strona internetowa elementem promocji

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:19   |   Dział: Artykuły
    Strona internetowa elementem promocji Najważniejszym elementem promocji w dzisiejszych czasach jest strona internetowa. Bez niej żadne przedsiębiorstwo nie ma szans utrzymać się na rynku i być konkurencyjnym wobec innych przedsiębiorstw. Strona internetowa jest niejako wizytówką firmy. Najczęściej potencjalny klient zanim osobiście zjawi się w siedzibie przedsiębiorstwa najpierw odwiedzi jego stronę www. Jest to jego pierwszy kontakt z firmą, jeśli strona przykuje jego uwagę oraz wzbudzi zainteresowanie, a przy tym nie stworzy kłopotów z odnalezieniem potrzebnych informacji, dużo większa jest szansa na nawiązanie współpracy tego klienta z firmą.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.