Favore.plBaza wiedzy

"Klienci" w bazie wiedzy (strona 9)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Podstawy kampanii reklamowej

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:09   |   Dział: Artykuły
    Podstawy kampanii reklamowejWykonanie kampanii reklamowej nie jest łatwym zadaniem. Możesz to zrobić na własną rękę, ale przygotuj się dobrze. Należy od razu zakasać rękawy i zabrać się do pracy.
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Zarządzanie kryzysowe - jak pomóc Twojemu biznesowi

    Autor: Reaktia   |   15 wrz 2014, 12:07   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie kryzysowe - jak pomóc Twojemu biznesowiZarządzanie kryzysowe - co oznacza? Czy Twoja firma może go potrzebować?
  • Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?

    Autor: Reaktia   |   11 wrz 2014, 16:01   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?
  • REMONTY MIESZKAŃ WARSZAWA

    Autor: mp-bud   |   10 lip 2014, 7:59   |   Dział: Artykuły
    REMONTY MIESZKAŃ WARSZAWAZ problemem jaki powstaje w wyniku konieczniości wykonania remontu mieszkania mierzył się nie jeden z nas. Jak podejść do tego zagadnienia, jak się z nim zmierzyć postaramy się chodź trochę podpowiedzieć w tym artykule
  • Czy e - menu musi zastąpić kelnerów ?

    Autor: visix   |   2 lip 2014, 18:19   |   Dział: Artykuły
    Czy e-menu musi zastąpić kelnerów ?Jednym z głównych powodów dla których właściciele lokali gastronomicznych decydują się na wdrożenie systemu elektronicznego menu jest chęć redukcji kosztów, które ponosi restauracja zatrudniając kelnerów. Czy jednak eMenu jest w stanie w stu procentach zastąpić personel lokalu?
  • Obraz czy słowo - co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?

    Autor: donau   |   25 cze 2014, 14:42   |   Dział: Artykuły
    Obraz czy słowo -  co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?Bez reklamy nasi klienci nie dowiedzieliby się o tym, jakie produkty lub usługi posiadamy w swojej ofercie. Dlatego jak każdy rozsądny przedsiębiorca, warto zainwestować w promocję swojej marki. Wydaje się to dość proste: wystarczy mieć dobry pomysł na reklamę , wykonać projekt i voil. Jednak ze względów finansowych warto wybrać ten typ promocji, który będzie nie tylko tani, ale także skuteczny. Czyli jaki?
  • Pożyczaj z głową

    Autor: KiedyMarzysz   |   13 cze 2014, 13:36   |   Dział: Artykuły
    Pożyczaj z głowąKredyt to długoterminowy związek z bankiem. Podpisując umowę kredytową warto zapoznać się ze wszystkimi warunkami umowy i jej regulaminem.