Favore.plBaza wiedzy

"Promocja" w bazie wiedzy (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Fotel dentystyczny w Polsce wciąż straszy

    Autor: aadrian   |   3 cze 2014, 16:55   |   Dział: Artykuły
    Fotel dentystyczny w Polsce wciąż straszy46% Polaków odczuwa stres przed wizytą u stomatologa, a 52% przyznaje, że unika chodzenia do dentysty ze względu na lęk. Respondenci wskazują na różne przyczyny jego występowania. Wśród najczęstszych z nich wymieniana jest wizyta, która wiązała się z odczuwaniem bólu (65%).
  • Ruszyła kampania społeczna Płodna Polka

    Autor: aadrian   |   14 kwi 2014, 11:54   |   Dział: Artykuły
     Ruszyła kampania społeczna Płodna PolkaJak wynika z raportu Płodna Polka aż 82% Polek, które nie posiadają jeszcze dzieci, nigdy nie diagnozowało się pod kątem swojej płodności, przy czym aż ponad z nich planuje ciążę po 30. roku życia. Tymczasem jedną z przyczyn bezpłodności jest zbyt późna decyzja o założeniu rodziny połączona z wczesnym wejściem w okres przekwitania. W celu promocji badań diagnozujących płodność kobiety rusza kampania społeczna Płodna Polka.
  • Jak przygotować Biuro Rachunkowe na największe od 20 lat zmiany w ustawie VAT?

    Autor: Graphcom   |   28 lis 2013, 20:08   |   Dział: Artykuły
    Nowelizacja ustawy o VAT wprowadza największe zmiany, od momentu, w którym podatek ten zaczął obowiązywać. Jak dobrze przygotować biuro rachunkowe do pracy według nowych przepisów?
  • Co można zyskać dzięki kampanii SMS?

    Autor: JacekGK   |   24 lis 2013, 13:10   |   Dział: Artykuły
    Co można zyskać dzięki kampanii SMS?Ostatnimi czasy kampania SMS to hasło coraz częściej wypowiadane przez społeczność naszego kraju. Nie oznacza to jednak, że wszyscy mają już na tyle wystarczającą wiedzę, aby całkiem swobodnie operować danym określeniem. Dlatego należy wyjaśnić czym w ogóle jest ta kampania i czemu służy.
  • Postaw na promocję!

    Autor: donau   |   4 lis 2013, 16:51   |   Dział: Artykuły
    Postaw na promocję!W czasach potężnej i stale rosnącej konkurencji sam fakt wygenerowania dobrego produktu lub świetnej usługi nie wystarczy, aby biznes nabierał rozpędu i przynosił wymierne korzyści. Produkt, o którym nikt nie słyszał, nie ma racji bytu. Dlatego w promocję firmy i produktu trzeba włożyć co najmniej tyle samo energii, pomysłowości i pieniędzy, ile w ich stworzenie.
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Planuj zakupy i oszczędzaj

    Autor: xxxxxxxx   |   30 lip 2013, 10:51   |   Dział: Artykuły
    Planuj zakupy i oszczędzajDo wypłaty jeszcze daleko, a nasz portfel świeci pustkami mimo, iż przeznaczamy pieniądze na niezbędne cele? Ten problem niestety dotyczy wielu z nas, a jego główną przyczyną jest niewłaściwe planowanie wydatków lub jego całkowity brak. Dziś podpowiemy, jak rozsądnie zarządzać swoim domowym budżetem poprzez planowanie zakupów, dzięki czemu pod koniec miesiąca unikniemy niemiłej niespodzianki w postaci pustego konta.
  • EDUKACJA O ZDROWIU - ABY NIE TRZEBA BYŁO TERAPII

    Autor: psychosynteza_inst   |   31 maj 2013, 19:54   |   Dział: Artykuły
    Żyjemy w nieustannym biegu, traktując swój organizm jako maszynę, która wszystko wytrzyma. Nie nauczono nas nigdy, że to wyjątkowo delikatna "materia" i wszystko co z nim robimy ma swe konsekwencje i "odkłada się jak w banku - depozyty. A więc czas zacząć zmianę - biorę już od dziś odpowiedzialność za zdrowie w swoje ręce. Dbam o nie codziennie, bo organizm to nie maszyna, którą można eksploatować bez końca i konsekwencji. To żywy instrument, który reaguje natychmiast na wszystko co w niego wkładamy, jak myślimy i działamy. On daje reakcję zwrotną, a to daje konsekwencje zdrowotne. Od dziś mamy świadomie żyć!.
  • Po co pozycjonuje się strony?

    Autor: MarlenaM   |   24 kwi 2013, 17:24   |   Dział: Artykuły
    Po co pozycjonuje się strony? To wręcz zadziwiające, jak wiele działających w internecie firm całkowicie ignoruje konieczność pozycjonowania swojej strony. Zrozumiałe jest to wtedy, kiedy faktycznie jest to zrozumiałe z ideą firmy, a strona jest dostępna tylko dla określonej grupy osób (a więc nie ma potrzeby informowania o niej wszystkim poprzez wyszukiwarkę Google).
  • Promocja nieodłączny element reklamy

    Autor: RedaktorNaczelny   |   28 lut 2013, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Promocja  nieodłączny element reklamyCzy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawialiśmy się nad tym, dlaczego produkty na półkach ułożone są w taki, a nie inny sposób, albo nad kolejnością, w jakiej uporządkowane zostały poszczególne działy? Być może niektórzy z nas zwrócili uwagę na to, jak przemyślnie sąsiadują ze sobą produkty spożywcze czy kosmetyczne.