Favore.plBaza wiedzy

"Promocje" w bazie wiedzy (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?

    Autor: sofijka   |   24 lis 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Koniec kolekcji w sieciówkach. Czy warto kupować na promocjach?Gdybyśmy mieli odpowiedzieć sobie na pytanie, co najbardziej kojarzy nam się ze mianą sezonu, odpowiedzi prawdopodobnie różniłyby się przeważnie ze względu na płeć respondentów. Mężczyźni, którzy słyną raczej z prostego w dobrym tego słowa znaczeniu, myślenia, pewnie skupiliby się na cechach charakterystycznych poszczególnych pór roku, np.: będzie cieplej/ zimniej , liście opadają/rosną , kwiatki rosną/więdną i tak dalej, i tak dalej. Jeśli zaś chodzi o kobiety, to drogie Panie, nie oszukujmy się automatycznie przychodzą nam na myśl wszędzie umieszczone olbrzymie bilbordy z bijącym po oczach, wręcz krzyczącym do nas napisem WYPRZEDAŻ!
  • Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Jak skutecznie prowadzić kampanię Google Adwords?W dzisiejszych czasach coraz trudniej rozpromować firmę w internecie. Dobrym pomysłem jest przeprowadzenie kampanii Google Adwords. Jest to dość trudne, więc większość firm zleca to zadanie profesjonalistom. Jeżeli jednak chcemy samodzielnie się za to zabrać, Google ma kilka wskazówek.
  • Najczęstsze błędy popełniane przy zakupie używanego samochodu

    Autor: nowak-jakub   |   2 paź 2015, 13:46   |   Dział: Artykuły
    Najczęstsze błędy popełniane przy zakupie używanego samochoduZakup samochodu to ważna decyzja. Wysokie koszta, które się z tym wiążą oraz funkcja jaką ma spełniać ten pojazd, wymaga od nas odpowiedzialności oraz racjonalnych wyborów. Kierując się entuzjazmem, popełniamy często błędy, które w przyszłości mogą mieć negatywny wpływ na nasze bezpieczeństwo oraz budżet. Mądry Polak po szkodzie zróbmy wszystko, aby te powiedzenie nie dotyczyło nas w przyszłości.
  • Jak kupować na wyprzedażach

    Autor: Media_informacje   |   18 cze 2015, 10:23   |   Dział: Artykuły
    Jak kupować na wyprzedażachOkres wyprzedaży zwykle kojarzy się z czasem po świętach Bożego Narodzenia. Kolejne okazje pojawiają się zazwyczaj w sezonie wakacyjnym i już pod koniec czerwca można skorzystać w sklepach z pierwszych zniżek. Tymczasem możliwości, aby upolować prawdziwą okazję, wcale się na tym nie kończą.
  • 6 kroków do idealnej nazwy firmy

    Autor: Kasiamer   |   15 kwi 2015, 12:52   |   Dział: Artykuły
    Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
  • Co zrobić, aby remont był jak najmniej kłopotliwy dla mieszkańców

    Autor: mareckki   |   1 kwi 2015, 14:12   |   Dział: Artykuły
    Co zrobić, aby remont był jak najmniej kłopotliwy dla mieszkańcówWspomnienia remontów bywają naprawdę tragiczne. Murarze wciąż pili, tynkarze co drugi dzień nie przychodzili do pracy, a malarze wzięli zaliczkę na zakup farb i słuch o nich zaginął. Remont mieszkania trwał dwa miesiące zamiast dwóch tygodni, a kafelki po roku zaczęły odpadać ze ściany.
  • Jak inwestować w sztukę?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:29   |   Dział: Artykuły
    Jak inwestować w sztukę?Ogólnie rzecz biorąc inwestowanie w sztukę wymaga umiejętności kupowania dzieł sztuki w atrakcyjnych cenach, wyszukiwania młodych talentów i przewidywania trendów. Inwestowanie w sztukę dawną zdecydowanie rożni się od inwestowania w sztukę współczesną. Głównie dlatego, że decydując się na gromadzenie dzieł sztuki dawnej zwykle są to one autorstwa nieżyjącego już artysty, którego twórczość często została już przeanalizowana przez specjalistów. Mamy więc pełen obraz jego dorobku, znamy etapy jego twórczości i możemy ocenić wartość jego talentu.
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Kupony rabatowe - bo zasługujesz na najlepsze

    Autor: BeatkaKa   |   1 paź 2014, 14:14   |   Dział: Artykuły
    Kupony rabatowe - bo zasługujesz na najlepszeSprzedawcy i marketingowcy dwoją się i troją, żeby zachęcić nas do zakupy. W ostatnim czasie modne stały się kupony rabatowe, których wykorzystanie gwarantuje określoną zniżkę, darmową dostawę czy gratis. Jakie dla użytkowników są zalety korzystania z kuponów rabatowych?
  • Praktyczne zmywarki 60 cm

    Autor: KarolinaDziedzic   |   26 wrz 2014, 10:49   |   Dział: Artykuły
    Praktyczne zmywarki 60 cmZmywarki stają się coraz częściej kupowanym sprzętem przy wyposażeniu kuchni. Znacznie ułatwiają życie, wbrew pozorom nie zużywają tez więcej wody niż w trakcie zmywania ręcznego. Zdecydowanie nie przypominają też hałaśliwych i ogromnych urządzeń sprzed lat.