Favore.plBaza wiedzy

"Ruch" w bazie wiedzy (strona 26)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Umowa sprzedaży

    Autor: monbys   |   17 lip 2014, 10:53   |   Dział: Artykuły
    Umowa sprzedażyUmowa sprzedaży jest najpowszechniejszym rodzajem umowy zawieranej w codziennym życiu. Umowę sprzedaży zawiera się z ekspedientką w warzywnym, oraz z dealerem samochodów w salonie. Kwestia treści samej umowy nie jest tak dobrze uświadomiona.
  • GŁADZIE GIPSOWE WARSZAWA

    Autor: mp-bud   |   5 lip 2014, 8:10   |   Dział: Artykuły
    GŁADZIE GIPSOWE WARSZAWAGładź gipsowa to cienkowarstwowy tynk wykożystywany do końcowego wykończnia powierzchni ścian i sufitów. Najpopularniejsze są gładzie gipsowe ale można też spotkać coraz częściaj stosowane bo i lepsze gładzie polimerowe - gotowe z wiadra o znacznie większej elastyczności i przyczepności do podłoża niż te pierwsze.
  • Codex HS 600 - wodoszczelna membrana ochronna

    Autor: margo82   |   30 cze 2014, 12:14   |   Dział: Artykuły
    codex HS 600 - wodoszczelna membrana ochronnaDecydując się na położenie płytek ceramicznych chcemy, by pięknie się prezentowały i służyły nam przez wiele lat. Położone na ścianach i podłodze mają nie tylko ułatwić utrzymanie czystości, ale również chronić te miejsca przed szkodliwym działaniem wilgoci. Niestety, wbrew powszechnej opinii, okładziny tego typu nie zapewniają całkowitej szczelności! Dlatego w najbardziej mokrych pomieszczeniach warto pod płytkami ułożyć hydroizolację, popularnie nazywaną folią w płynie. Pomoże nam w tym uszczelnienie zespolone codex HS 600 od niemieckiej firmy Uzin.
  • Obraz czy słowo - co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?

    Autor: donau   |   25 cze 2014, 14:42   |   Dział: Artykuły
    Obraz czy słowo -  co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?Bez reklamy nasi klienci nie dowiedzieliby się o tym, jakie produkty lub usługi posiadamy w swojej ofercie. Dlatego jak każdy rozsądny przedsiębiorca, warto zainwestować w promocję swojej marki. Wydaje się to dość proste: wystarczy mieć dobry pomysł na reklamę , wykonać projekt i voil. Jednak ze względów finansowych warto wybrać ten typ promocji, który będzie nie tylko tani, ale także skuteczny. Czyli jaki?
  • Poranny kobiecy harmonogram

    Autor: BorekMinak   |   24 cze 2014, 16:06   |   Dział: Artykuły
    Poranny kobiecy harmonogramKażdy z nas ma swój codzienny plan działania. Zaczynając od wstania kończąc na wejściu do pracy. Pewne czynności powtarzamy każdego dnia i dzięki temu nie wybijamy się z rytmu codziennego życia. Bez względu na płeć wszyscy ustalamy sobie poranne obowiązki i rzeczy do wykonania jednak różnią się one u kobiet i mężczyzn.
  • Jak nie zwariować w czasie ciąży?

    Autor: ALLright   |   13 cze 2014, 12:11   |   Dział: Artykuły
    Jak nie zwariować w czasie ciąży? Ciąża przez wiele osób jest uznawana za stan błogosławiony. Wtedy kobieta powinna czuć się błogo i cieszyć się nadchodzącym macierzyństwem. Jednak w rzeczywistości jest to bardzo wymagający okres. Ciało kobiet przechodzi wiele zmian dlatego nie zawsze wygląda to tak kolorowo jak niektórzy to przedstawiają.
  • Szeroki uśmiech seniora Lekcja stomatologii dla osób starszych

    Autor: aadrian   |   13 cze 2014, 11:12   |   Dział: Artykuły
    Na Staromiejskim Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Warszawie odbyło się spotkanie zorganizowane w ramach kampanii Lekcja Stomatologii. Miało na celu przedstawienie seniorom możliwości, jakie daje im stomatologia w uzupełnianiu braków zębowych oraz poprawianiu estetyki ich uśmiechów. Wykład poprowadzili lekarze dentyści specjalizujący się w protetyce.
  • Ekologiczne samochody Mazdy

    Autor: WygrajMarzenia   |   2 cze 2014, 16:32   |   Dział: Artykuły
    Ekologiczne samochody MazdyJapońska firma to jedna z niewielu, która dba o stan środowiska naturalnego z rzeczywistych pobudek, a nie z powodu restrykcji uchwał rządowych. Wiadomo, wszystko, co ,,eko jest teraz w modzie. Jednakże działania Mazdy wynikają z filozofii firmy oraz zagorzałego kultu natury w kulturze japońskiej. Według japońskich wierzeń przestrzeń zamieszkują setki tysięcy duchów ,,kami , a każdy kwiat, kamień, zwierzę ma duszę Zatem Mazda, firma z kraju kwitnącej wiśni nie mogła stworzyć nic innego, jak produkt będący w zgodzie z naturą.
  • Crossover od Mazdy wciąż zachwyca!

    Autor: WygrajMarzenia   |   9 maj 2014, 13:49   |   Dział: Artykuły
    Crossover od Mazdy wciąż zachwyca!Mazda Cx-5 to wciąż jeden z najlepiej sprzedających się SUV-ów. Czemu to zawdzięcza? Filozofii producenta, która jest doprawdy niezwykła. Samochody z kraju kwitnącej wiśni czerpią z natury, gdyż najlepsze rozwiązania to te najprostsze i wynalezione wieki temu. Nie wierzysz? Przyjrzyj się Mazdzie, a odkryjesz kipiące w niej piękno natury i moc. Siłą napędową japońskiego producenta jest właśnie to, co naturalne. Tak jak w przyrodzie wszystko jest dynamiczne i zmienne, tak i Japończycy nieustannie poszukują nowych rozwiązań i przełamują konwencje.
  • Aktywnie po zdrowie

    Autor: JoannaMarchocka   |   8 maj 2014, 13:30   |   Dział: Artykuły
    Aktywnie po zdrowieRuch to jeden z podstawowych objawów życia i jego niezastąpiony element. Choć w postaci aktywności fizycznej towarzyszy nam od zawsze, a sporty uprawiane są już od starożytności, dorobek współczesnej cywilizacji redukuje go często do minimum...