Favore.plBaza wiedzy

"Jako??" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 4)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak zadbać o czystość łazienki

    Autor: Kasiamer   |   30 sty 2015, 7:19   |   Dział: Artykuły
    Dbałość o porządek w naszym domu to także dbanie zdrowie nas i naszych bliskich. Coraz więcej producentów środków czystości dba o to, by ich artykuły zawierały jak najmniej trujących substancji. Z tego powodu sprzątanie mieszkania może odbywać się bez obaw o nasze zdrowie.
  • Najpopularniejsze rodzaje drukarek

    Autor: KarolinaDziedzic   |   26 sty 2015, 12:55   |   Dział: Artykuły
    Najpopularniejsze rodzaje drukarekCzy zastanawiałeś się kiedyś nad tym czy preferowana przez Ciebie forma drukowania jest odpowiednia? A może nigdy nie zaprzątało to Twojej głowy?
  • Jak zaprojektować baner reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 sty 2015, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Jak zaprojektować baner reklamowyBanery o nośnik reklamowy stosowany od dawna. Jednak nie jest to po prostu zwykły kawałek papieru z nadrukiem. Jak zatem zaprojektować baner, który przyciągnie uwagę, zaciekawi i tym samym zrealizuje swój cel reklamowy?
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • Problemy w prowadzeniu firmy

    Autor: tomASZowy   |   8 maj 2014, 16:35   |   Dział: Artykuły
    Problemy w prowadzeniu firmyW każdej firmie, tak jak w życiu bywają lata tłuste i chude. Niestety te drugie przysparzają nam sporo problemów. Dlatego aby ich uniknąć należy zastanowić się co takiego powoduje, że nasza firma przestaje przynosić zyski i zaczyna odnotowywać straty. Poznanie przyczyn problemów pomoże nam uniknąć ich w przyszłości i poprawi sytuację finansową naszej spółki.
  • Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.

    Autor: foliamaszynowa   |   10 gru 2013, 12:37   |   Dział: Artykuły
    Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię stretch. W zakładach produkcyjnych i magazynach owijanie palet folią stretch odbywa się na kilka sposobów: ręcznie, na owijarkach półautomatycznych oraz na owijarkach automatycznych pracujących w liniach do pakowania. Sposób owijania zależny jest od wielu czynników i w każdym przypadku rozpatrywany powinien być indywidualnie. Jednym ze sposobów wprowadzenia realnych oszczędności w owijaniu palet jest zastosowanie owijarki Cyklop GL 215.
  • Jak zarządzać jakością w firmie?

    Autor: lovemarketing   |   19 lis 2013, 14:32   |   Dział: Artykuły
    Jak zarządzać jakością w firmie?W czasach ogromnej i nieustannie rosnącej konkurencji niełatwo być przedsiębiorcą. Wielu zadaje sobie pytanie, jak się przebić ze swoją ofertą, jak się wyróżnić. Startowanie z kiepskim produktem czy mierną usługą nie ma większego sensu. Jakość to jeden z najważniejszych warunków sukcesu - aby nie wypaść z gry, trzeba trzymać poziom. Czy jednak zawsze jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić faktyczną sytuację przedsiębiorstwa?
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".
  • CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnej

    Autor: xxxxxxxx   |   7 lis 2013, 9:04   |   Dział: Artykuły
    CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnejSkuteczne zarządzanie firmą to w obecnych czasach niezwykle ważny element prowadzenia niemal każdego biznesu. Terminowość, wydajność, jakość to podstawowe wyznaczniki dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Jednak im bardziej złożona struktura firmy, im więcej klientów, tym większa ilość czynników może zaburzyć jej prawidłowe funkcjonowanie oraz efektywność pracy.