Favore.plBaza wiedzy

"Potencja?" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 4)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWords

    Autor: Melonet   |   27 paź 2015, 13:43   |   Dział: Artykuły
    Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWordsCzy wiesz, że istnieje taka forma reklamy, która pozwala na precyzyjne dotarcie jedynie do tych klientów, którzy faktycznie szukają Twoich usług i produktów? Reklama w wyszukiwarce Google dzięki systemowi AdWords to jest coś co napędzi Tobie sprzedaż!
  • Jak stworzyć dobry content?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 12:57   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć dobry content?Aby odpowiedzieć sobie na pytanie jak stworzyć dobry content, należy przede wszystkim zdefiniować samo pojęcie content. Otóż jest to treść, którą umieszczamy w materiałach marketingowych, takich jak: ulotki, posty w social mediach, reklamy w Google czy też wpisy na blogach i stronach internetowych.
  • Jak wypromować bloga?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 11:04   |   Dział: Artykuły
    Jak wypromować bloga?Kiedyś ludzie pisali blogi hobbystycznie, zwykle wypełniając tym zajęciem swój wolny czas. Obecnie blogi można określić jako małe przedsięwzięcia i nierzadko prowadzi je sztab profesjonalistów w celu typowo zarobkowym.
  • Event marketing - co to takiego?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 16:17   |   Dział: Artykuły
    Event marketing - co to takiego?Event marketing jest pojęciem, do którego można zaklasyfikować nie tylko szeroko pojętą promocję marki czy organizację imprez branżowych, ale przede wszystkim jest to cały proces zarządzania wizerunkiem poprzez wydarzenia.
  • Błędy psychologiczne w ocenianiu pracowników

    Autor: nowak-jakub   |   23 paź 2015, 13:11   |   Dział: Artykuły
    Błędy psychologiczne w ocenianiu pracownikówOcenianie pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie dla każdego przedsiębiorstwa. Nieumiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi może doprowadzić do większych szkód niż potencjalne korzyści, które firma mogłaby osiągnąć. Osoba oceniająca musi być obiektywna i dobrze zorientowana w celach, jakości wykonywaj przed pracowników pracy. Często do czynienia mamy jednak z subiektywizmem i różnego typu błędami.
  • Czy video marketing jest skuteczny?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 9:18   |   Dział: Artykuły
    Czy video marketing jest skuteczny?Aby wypromować markę, niezbędne jest zaistnienie w świadomości internautów, czyli tzw. e- marketing. Jednakże ma on wiele składowych, jedną z nich jest video marketing, promujący markę za pomocą krótkich filmów i spotów.
  • Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna?

    Autor: nowak-jakub   |   21 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna?Rekrutacja pracowników to jeden z głównych elementów strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Szukając nowego pracownika na stanowisko w Twojej firmie, możesz szukać kandydata spośród swoich obecnych współpracowników (rekrutacja wewnętrzna) bądź pozyskać z zewnątrz (rekrutacja zewnętrzna). Którą metodę wybrać? Przeanalizujmy obie z nich.
  • Jakie szorowarki do podłóg wybrać?

    Autor: Janusz_Norwin   |   21 paź 2015, 14:01   |   Dział: Artykuły
    Jakie szorowarki do podłóg wybrać?Jak dobrać odpowiednią szorowarkę do potrzeb swojej firmy to bardzo ważne pytanie.
  • Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 9:22   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?Social media są jednym z najtańszych, najszybszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto by marka była w nich obecna i aktywna. Trendy w mediach społecznościowych zmieniają się dość szybko, ale dobrze jest śledzić rynek amerykański, gdzie one się kształtują i zazwyczaj z lekkim opóźnieniem są adaptowane na rynku polskim. Jednym z takich trendów jest Snapchat, założony w 2012 roku, w Polsce swój czas ma właśnie teraz.
  • Instagram - narzędzie komunikacji z klientami

    Autor: magdalenaokowska   |   28 wrz 2015, 16:14   |   Dział: Artykuły
    Instagram - narzędzie komunikacji z klientamiW dzisiejszym świecie bez marketingu internetowego ciężko mówić o skutecznym marketingu. Media społecznościowe stanowią najskuteczniejsze źródło informacji o marce. Instagram z roku na rok coraz szybciej się rozrasta, warto więc dowiedzieć się paru informacji o tym serwisie.