Favore.plBaza wiedzy

"Publiczno??" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

Dodaj zlecenie
  • Jak dobrze zilustrować treści?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:20   |   Dział: Artykuły
    Jak dobrze zilustrować treści?Rzetelny i dobry artykuł nie potrzebuje ozdobników, aby przyciągnąć uwagę, jednakże zilustrowanie go grafiką wspomoże jego odbiór. Jak wybrać grafikę, żeby była spójna i faktycznie działała zachęcająco do przeczytania?
  • Jak dobrze przemawiać publicznie?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 13:29   |   Dział: Artykuły
    Jak dobrze przemawiać publicznie?Przemawianie publiczne sporej większości społeczeństwa kojarzy się z czym nieprzyjemnym i stresującym. Czasem jednak trzeba stawić temu czoło i poprowadzić prezentację, nierzadko prezentację biznesową. Jak jednak się do tego zabrać, żeby wszystko poszło gładko, prosto i przyjemnie?
  • Podatki w spółce z o. o

    Autor: konsultant_finansowy   |   17 sie 2015, 13:59   |   Dział: Artykuły
    Podatki w spółce z o.o Podmioty gospodarcze podczas zakładania własnej działalności gospodarczej decydują się na formę spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Spółka z o.o stała się jedną z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych rodzajów spółek handlowych w Polsce.
  • Najpopularniejsze portale społecznościowe

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:30   |   Dział: Artykuły
    Najpopularniejsze portale społecznościowePortale społecznościowe istnieją już od połowy lat 90-tych, ale dopiero w ostatnich latach portale eksplodowały w Internecie. W zeszłym roku Facebook przerósł portal MySpace stał się najbardziej popularną siecią społeczną. Twitter zyskał uznanie i zdobył popularność, dzięki temu, że jak na platformę społecznościową zawiera bardzo dużo informacji. Najlepsze serwisy społecznościowe są podzielone na dwie kategorie: uniwersalny, społeczne sieci związane zainteresowaniem z konkretnego tematu.
  • Przekaz reklamowy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:33   |   Dział: Artykuły
    Przekaz reklamowy Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.