Favore.plBaza wiedzy

"Rozbudowa" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • M jak motywować czy idealny pakiet benefitów istnieje?

    Autor: buenavistamediagroup   |   12 mar 2021, 12:47   |   Dział: Artykuły
    M jak motywować   czy idealny pakiet benefitów istnieje?Pakiet benefitów na stałe wpisał się w oferty pracy wielu firm. Prywatna opieka medyczna, karnet na siłownię i do klubu fitness, darmowe śniadania, a nawet możliwość przychodzenia do biura z pupilami opcji jest wiele, a wyścig zbrojeń w tym zakresie ciągle trwa w końcu stawką są pracownicy. Czy wszystkie benefity motywują jednakowo? Czy warto wdrażać nietypowe świadczenia pozapłacowe? I czy istnieją dodatki idealne? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Trzosek, Specjalistą ds. HR w firmie Cedo.
  • Księgowość w spółkach

    Autor: konsultant_finansowy   |   6 mar 2017, 11:40   |   Dział: Artykuły
    Księgowość w spółkachKsięgowość można uznać za jeden z podstawowych działów w każdej firmie. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa czy też rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej każdy przedsiębiorca ma obowiązek prowadzenia spraw księgowych swojej firmy.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Prowadzenie księgowości uproszczonej

    Autor: konsultant_finansowy   |   5 gru 2016, 11:59   |   Dział: Artykuły
    prowadzenie księgowości uproszczonejKażdy przedsiębiorca zobowiązany jest do prowadzenia księgowości, ponieważ dostarcza ona najistotniejszych informacji na temat firmy. Nie wszyscy jednak właściciele firm zobligowani są do tej samej formy księgowości. Która księgowość jest najkorzystniejsza? Od czego zależy rodzaj prowadzonej księgowości?
  • 6 kroków do idealnej nazwy firmy

    Autor: Kasiamer   |   15 kwi 2015, 12:52   |   Dział: Artykuły
    Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
  • Jak stworzyć koncept?

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:50   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć koncept?Więc wiesz już, że chcesz stworzyć serwis internetowy. Nie masz jednak pomysłu? Poniżej opiszę popularną metodę wspomagającą kreatywne myślenie: Burzę Mózgów, oraz przedstawię narzędzia które pomogę ci zaplanować zadania i rozpisać Twój projekt informatyczny nawet tak rozbudowany jak projekt systemu.
  • CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnej

    Autor: xxxxxxxx   |   7 lis 2013, 9:04   |   Dział: Artykuły
    CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnejSkuteczne zarządzanie firmą to w obecnych czasach niezwykle ważny element prowadzenia niemal każdego biznesu. Terminowość, wydajność, jakość to podstawowe wyznaczniki dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Jednak im bardziej złożona struktura firmy, im więcej klientów, tym większa ilość czynników może zaburzyć jej prawidłowe funkcjonowanie oraz efektywność pracy.
  • Sztuka reklamy w Internecie

    Autor: mateo   |   5 lip 2011, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Sztuka reklamy w InterneciePrawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.