Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

"Co" w artykułach z kategorii E-marketing

Dodaj zlecenie
1 2 3 4 z 4  
  • Jakie są wady i zalety sztucznej inteligencji?

    Autor: KarolinaRoksela   |   9 lut 2023, 16:11   |   Dział: Artykuły
    Jakie są wady i zalety sztucznej inteligencji?Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większą popularność wraz z rozwojem zaawansowanych technologicznie maszyn. Czym dokładnie jest i co oznacza skrót AI? Dowiedz się, jakie są jej zalety i wady. Zakupy w Internecie, wyszukiwanie w sieci albo zwalczanie dezinformacji jakie są przykłady jej wykorzystania? Odpowiadamy w naszym artykule!
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Dlaczego firmowa strona internetowa jest konieczna

    Autor: taniestronywww   |   9 lis 2016, 14:09   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego firmowa strona internetowa jest koniecznaCzy można wyobrazić sobie firmę, która nie posiada strony internetowej, która nie reklamuje swoich produktów czy usług w sieci? Jest to niemożliwe Internet stał się w ciągu ostatnich lat podstawowym narzędziem przedsiębiorstw w zdobywaniu klientów. Ta rewolucja, którą przeżywamy od momentu sprywatyzowania sieci w 1991 roku trwa już dokładnie ćwierć wieku i zmieniła całkowicie funkcjonowanie globalnej gospodarki.
  • Jak promować sklep internetowy

    Autor: SafariS   |   15 gru 2015, 7:16   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowyObecnie sklepy internetowe przeżywają prawdziwy boom. Mamy bowiem coraz większe zaufanie do zakupów online, a większość z nas ma już swoje sprawdzone sklepy, w których często dokonuje zakupów i na których się nie zawiodła. Konkurencja jest więc duża i to właściwie w każdej branży.
  • Inbound marketing

    Autor: homie   |   13 lis 2015, 12:10   |   Dział: Artykuły
    Inbound marketingIstnieje wiele strategii marketingowych. Trendy w tej dziedzinie wciąż się zmieniają i wszystko zależy od odbiorców. Obecnie odchodzi się już od pozycjonowania, na rzecz inbound marketingu.
  • Jak publikować treści na LinkedIn?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 8:33   |   Dział: Artykuły
    Jak publikować treści na LinkedIn?Istnieje wiele platform oraz mediów, gdzie zwykły użytkownik może publikować swoje treści. Jeżeli piszemy teksty branżowe, warto zainteresować się publikowaniem w serwisie LinkedIn.
  • Jak tworzyć skuteczne bannery?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Jak tworzyć skuteczne bannery?Banner jest podstawowym narzędziem w marketingu internetowym. Obecnie na większości stron można je znaleźć. Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć zainteresowanie użytkowników sieci?
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę online?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć skuteczną reklamę online?Zwiększa się liczba ludzi, dla których Internet zaczyna służyć jako miejsce gdzie można kupować. Równoznaczne jest to z tym, że zmieniają się nawyki polskich konsumentów. Wymusza to na agencjach tworzenie bardziej precyzyjnych przekazów.
1 2 3 4 z 4