Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

"Internetowych" w artykułach z kategorii E-marketing

Dodaj zlecenie
  • Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowej

    Autor: studiozielinski   |   6 kwi 2024, 1:17   |   Dział: Artykuły
    Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowejWybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest kluczowym momentem dla każdego, kto planuje rozwój strony internetowej. To decyzja, która wpływa nie tylko na pierwsze kroki w cyfrowym świecie, ale również na długoterminowe możliwości rozwoju i adaptacji strony do zmieniających się wymagań rynku oraz użytkowników.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Jak promować sklep internetowy

    Autor: SafariS   |   15 gru 2015, 7:16   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowyObecnie sklepy internetowe przeżywają prawdziwy boom. Mamy bowiem coraz większe zaufanie do zakupów online, a większość z nas ma już swoje sprawdzone sklepy, w których często dokonuje zakupów i na których się nie zawiodła. Konkurencja jest więc duża i to właściwie w każdej branży.
  • Jak odpowiadać na negatywne komentarze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Jak odpowiadać na negatywne komentarze?Negatywne komentarze na portalach internetowych czy w mediach społecznościowych to coś, czego raczej nie da się uniknąć. Nie ma zasady wedle której się one pojawiają. Jak jednak odpowiadać na nie, żeby nie przysporzyć sobie kłopotów?
  • Jak stworzyć dobry content?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 12:57   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć dobry content?Aby odpowiedzieć sobie na pytanie jak stworzyć dobry content, należy przede wszystkim zdefiniować samo pojęcie content. Otóż jest to treść, którą umieszczamy w materiałach marketingowych, takich jak: ulotki, posty w social mediach, reklamy w Google czy też wpisy na blogach i stronach internetowych.
  • Jak zaistnieć w internecie?

    Autor: TopWGoogle   |   21 sie 2015, 12:42   |   Dział: Artykuły
    Jak zaistnieć w internecie?Statystyki mówią, że zdecydowana większość, bo ok. 80% użytkowników szukając w Internecie interesujących tematów, usług lub przedmiotów, przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Większość osób sądzi, że to na niej znajdują się najlepsze i najbardziej popularne firmy, z których wyboru będą zadowoleni. Rzeczywistość internetu jest jednak zupełnie inna, a za powodzeniem niemal każdej firmy w internecie stoi obecnie marketing internetowy.
  • Sztuka reklamy w Internecie

    Autor: mateo   |   5 lip 2011, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Sztuka reklamy w InterneciePrawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.
  • Jak pozyskać klienta w sieci?

    Autor: ekspert_favore   |   17 cze 2011, 11:08   |   Dział: Artykuły
    Jak pozyskać klienta w sieci?W ostatnich latach liczba klientów pozyskiwanych przez internet wzrasta w coraz szybszym tempie. Z jednej strony niewątpliwie przyczynił się do tego ogólny wzrost liczby internautów. Według badania NetTrack, w 2010 roku już ponad połowa Polaków powyżej 15 roku życia aktywnie korzysta z internetu. Jeszcze w 2001 roku było w Polsce zaledwie 12% aktywnych internautów.