Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

"Nowo??" w artykułach z kategorii E-marketing

Dodaj zlecenie
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • MultiBox nowoczesny marketing zintegrowany

    Autor: alegria_KK   |   14 kwi 2020, 19:14   |   Dział: Artykuły
    Internetowy świat ery Google ciągle się zmienia. Obserwujemy trendy i zmiany, jakie zachodzą w wyszukiwarce i ciągle dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych wymagań. Dzięki temu Klientom CS Group Polska zapewniamy kompleksowe działania dopasowane do potrzeb i możliwości każdego biznesu, na każdym etapie rozwoju firmy od podstawowej obecności w Internecie, po aktywny marketing internetowy.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Marketing jako najskuteczniejsza forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 9:49   |   Dział: Artykuły
     Marketing jako najskuteczniejsza forma promocjiZacznijmy może od dokładnego zdefiniowania pojęcia e-marketingu. Generalne rzecz ujmując jest to forma marketingu, wykorzystująca jako swoje medium internet.
  • Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 15:24   |   Dział: Artykuły
    Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?W dzisiejszych czasach w internecie wciąż pojawiają się nowości, innowacyjne aplikacje i modne portale, które wypada znać i których wypada używać. Moda na Vine panuje szczególnie wśród młodych ludzi, z tzw. pokolenia Y.
  • Najpopularniejsze portale społecznościowe

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:30   |   Dział: Artykuły
    Najpopularniejsze portale społecznościowePortale społecznościowe istnieją już od połowy lat 90-tych, ale dopiero w ostatnich latach portale eksplodowały w Internecie. W zeszłym roku Facebook przerósł portal MySpace stał się najbardziej popularną siecią społeczną. Twitter zyskał uznanie i zdobył popularność, dzięki temu, że jak na platformę społecznościową zawiera bardzo dużo informacji. Najlepsze serwisy społecznościowe są podzielone na dwie kategorie: uniwersalny, społeczne sieci związane zainteresowaniem z konkretnego tematu.
  • AdZniżka za to, gdzie jesteś

    Autor: pbrzozowska   |   2 mar 2012, 11:26   |   Dział: Artykuły
    adZniżka za to, gdzie jesteś Nałogowo korzystasz z Facebooka? Czerp z niego nie tylko informacje o znajomych. Odwiedzaj punkty handlowo-usługowe i kupuj taniej. Z adPlaces, nową facebookową aplikacją, za zameldowanie się, dostaniesz bon zniżkowy.
  • Sztuka reklamy w Internecie

    Autor: mateo   |   5 lip 2011, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Sztuka reklamy w InterneciePrawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.