Favore.plBaza wiedzy

"Raport" w artykułach z kategorii Informatyka i telekomunikacja (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jaki powinien być nowoczesny sklep online?

    Autor: KarolinaRoksela   |   24 maj 2021, 9:38   |   Dział: Artykuły
    Jaki powinien być nowoczesny sklep online?Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów za pośrednictwem sieci zachęciły sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Jednak, aby odnieść sukces na tak konkurencyjnym rynku, należy przystosować e-sklep do potrzeb i wymagań odbiorców. Jak stworzyć przyjazną dla klienta i przynoszącą zyski platformę? Poznaj najważniejsze cechy nowoczesnego sklepu internetowego.
  • 6 darmowych i skutecznych narzędzi do analizy SEO

    Autor: KarolinaRoksela   |   12 maj 2021, 15:26   |   Dział: Artykuły
    6 darmowych i skutecznych narzędzi do analizy SEOKto powiedział, że nie możesz przeprowadzić analizy technicznej serwisu za darmo? Dzięki bezpłatnym narzędziom SEO dodatkowo dobierzesz słowa kluczowe i podejrzysz działania konkurencji. Działania z zakresu optymalizacji strony WWW stanowią przecież ważny element biznesowej działalności w sieci. Poznaj darmowe rozwiązania polecane przez specjalistów z branży marketingu internetowego.
  • 6 narzędzi do skutecznej analizy SEO

    Autor: KarolinaRoksela   |   26 kwi 2021, 15:16   |   Dział: Artykuły
    6 narzędzi do skutecznej analizy SEODziałania z zakresu optymalizacji i pozycjonowania to nieustanny i bardzo ważny dla funkcjonowania każdej strony internetowej proces. Wykonanie analizy konkurencji, dobór słów kluczowych czy też techniczna ocena serwisu wymagają nie tylko wiedzy, ale również odpowiedniego zestawu narzędzi. Ułatwiają pracę, pozwalają oszczędzić czas i mogą inspirować do wprowadzania nowych pomysłów. Przedstawiamy najpopularniejsze rozwiązania wybierane przez specjalistów z branży SEO.
  • Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?

    Autor: KarolinaRoksela   |   23 kwi 2021, 9:00   |   Dział: Artykuły
    Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?Poszukując obecnie informacji, coraz częściej instynktownie sięgamy po telefon lub komputer. Nic więc dziwnego, że wyszukiwarka internetowa okazuje się powszechnym źródłem wiadomości i opinii. Jednym z jej ciekawszych narzędzi stało się GMB, które stanowi ogromną szansę dotarcia do klientów dla właścicieli firm. Dowiedz się, czym jest ta popularna usługa i czy warto z niej skorzystać. Sprawdź, co zyskasz dzięki Google Moja Firma.
  • Która platforma e - commerce będzie najlepsza dla Twojego biznesu? 4 popularne rozwiązania

    Autor: KarolinaRoksela   |   12 kwi 2021, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Która platforma e-commerce będzie najlepsza dla Twojego biznesu? 4 popularne rozwiązaniaZmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów przez użytkowników za pośrednictwem sieci wyraźnie wpłynęły na rozwój polskiego e-handlu. Wykorzystanie potencjału rynku możliwe jest dzięki stworzeniu własnego sklepu internetowego. Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż online, koniecznie musisz zapoznać się z pojęciem i typologią platform e-commerce. Dowiedz się, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie.
  • Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e - handlem?

    Autor: KarolinaRoksela   |   6 kwi 2021, 15:12   |   Dział: Artykuły
    Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e-handlem? Zmieniające się nawyki współczesnych konsumentów zachęciły wielu sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Okazuje się bowiem, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem sieci, a zakupy w internecie są wygodne i szybkie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, to musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Podpowiadamy, jak stworzyć sklep internetowy, który przyniesie sukces.
  • Dlaczego warto zadbać o responsywność w sieci?

    Autor: KarolinaRoksela   |   26 mar 2021, 14:46   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zadbać o responsywność w sieci?Z roku na rok rośnie liczba użytkowników, którzy przeglądają strony internetowe nie tylko na swoich komputerach, ale i telefonach, tabletach czy innych urządzeniach mobilnych. Wymaga to od właścicieli witryn prowadzących działalność w sieci zadbania o użyteczność serwisów na przenośnym sprzęcie. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest responsywna platforma, jakie są korzyści standardu RWD i dlaczego wprowadzenie takiej normy jest dzisiaj koniecznością?
  • CMS Prestashop: co warto wiedzieć o najpopularniejszej platformie e - commerce w Polsce

    Autor: KarolinaRoksela   |   19 mar 2021, 16:02   |   Dział: Artykuły
    CMS Prestashop: co warto wiedzieć o najpopularniejszej platformie e-commerce w PolsceOd lat obserwujemy zmianę nawyków zakupowych konsumentów. Coraz więcej klientów decyduje się na pozyskiwanie produktów i usług ze sklepów internetowych. Już nawet 73% polskich internautów kupuje za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz wykorzystać potencjał rynku e-commerce, to musisz założyć swoją własną platformę. Sprawdź, dlaczego warto w tym celu wybrać CMS Prestashop. Poznaj zalety tego popularnego w e-handlu rozwiązania.
  • Czego nie lubi użytkownik, czyli 7 typowych błędów na stronach internetowych

    Autor: KarolinaRoksela   |   17 mar 2021, 9:15   |   Dział: Artykuły
    Czego nie lubi użytkownik, czyli 7 typowych błędów na stronach internetowychCzy słyszałeś o tym, że profesjonalna strona WWW jest na wagę złota? Na świecie istnieje już prawie 1,7 miliarda takich serwisów. Posiadanie własnej witryny internetowej przynosi ogromne korzyści i niezwykłe możliwości dla wszystkich nowoczesnych firm, o ile przy jej tworzeniu nie zostaną popełnione rażące błędy. Jakich usterek należy unikać, aby nie stracić klientów?
  • 6 najważniejszych cech idealnej strony internetowej

    Autor: KarolinaRoksela   |   15 mar 2021, 10:04   |   Dział: Artykuły
    6 najważniejszych cech idealnej strony internetowejNa świecie jest ponad 1,7 miliarda serwisów internetowych. Każdy z nich różni się od siebie szatą graficzną, treścią, przeznaczeniem i wieloma innymi aspektami. Dlatego tak trudno wskazać rozwiązania korzystne i gotowe dla wszystkich. Co więc należy zrobić, aby firmowa witryna w sieci przyciągała klientów? Poznaj najważniejsze cechy dobrej strony WWW.