Favore.plBaza wiedzyEdukacja, nauka

"Rzeczy" w artykułach z kategorii Kursy, szkolenia, konferencje

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Ćwiczenia na kłopoty z pamięcią

    Autor: magdalenaokowska   |   4 lis 2015, 17:29   |   Dział: Artykuły
    Ćwiczenia na kłopoty z pamięciąZdarza się, że kłopoty z pamięcią dopadają nas w różnym wieku. Warto już teraz zacząć trenować pamięć.
  • Jak walczyć z wypaleniem zawodowym

    Autor: magdalenaokowska   |   26 paź 2015, 16:31   |   Dział: Artykuły
    Jak walczyć z wypaleniem zawodowymPracując przez kilka lat w jednej firmie z czasem może przyjść moment wypalenia zawodowego. Odczuwalny będzie wtedy dogłębny spadek motywacji pracowników, co w znaczny sposób wpłynie na jakość wykonywanych obowiązków.
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne czym są i jakie są ich wady i zalety

    Autor: nowak-jakub   |   21 paź 2015, 14:15   |   Dział: Artykuły
    Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne  czym są i jakie są ich wady i zaletySzkolenia pracowników, traktując ogólnie, są bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdego dużego przedsiębiorstwa. Stały rozwój pracowników, stwarzanie możliwości poszerzenia wiedzy i umiejętności to aspekt, o który już w trakcie rekrutacji pytają kandydaci. Ważne jest zatem, aby zadbać o odpowiednią metodę i jakość przeprowadzanych szkoleń. Można wyróżnić dwa główne rodzaje szkoleń: szkolenia wewnętrzne (on the job) oraz zewnętrzne (off the job).
  • Asertywność - sposób na życie

    Autor: justynab1   |   14 cze 2015, 13:49   |   Dział: Artykuły
    Asertywność - sposób na życiePoszukujesz sposobu na zwiększenie swojej wydajności w pracy, skuteczności w komunikacji, sprawności w negocjacjach, zdolności do zarządzania oraz efektywności w realizacji planów i zamierzeń? Asertywność to odpowiedź na wszystkie powyższe potrzeby i wiele innych. Kurs zachowań asertywnych jest dla wielu osób początkiem wprowadzania korzystnych zmian w życiu. Dostarcza narzędzi i metod, które okazują się skuteczne w rozwiązywaniu problemów osobistych i zawodowych. Kurs zawiera elementy teorii i praktyki, jego program jest elastycznie dostosowywany do potrzeb grupy, również zespołu firmowego.
  • 13 sposobów na głęboką zmianę osobistą z nowoczesnymi metodami rozwoju

    Autor: PrzemekMosakowski   |   11 lut 2014, 14:13   |   Dział: Artykuły
    13 sposobów na głęboką zmianę osobistą z nowoczesnymi metodami rozwojuDowiedz się, jakie nowoczesne metody rozwoju osobistego dają Ci natychmiastową możliwość dokonania trwałej i głębokiej zmiany osobistej.
  • Poziomy Świadomości

    Autor: PrzemekMosakowski   |   23 sty 2013, 14:20   |   Dział: Artykuły
    Jak to jest, że jedni ludzie uważają, że tylko walcząc, mogą cokolwiek zdobyć, oczekując natychmiastowych korzyści? Inni kierują się zasadami, porządkiem, dla nich najważniejsza jest dyscyplina. Dlaczego jeszcze inne osoby wchodzą w rolę zdobywcy, nastawiają się na osiąganie sukcesu, ważny staje się status, wizerunek i dobra materialne? A co z tymi, którzy, dokonując już wielu rzeczy, skupiają się na dzieleniu wiedzą, roztaczają opiekę nad pozostałymi, dążąc do wyrównania warunków życiowych? Odpowiedzi na te pytania daje koncepcja Spiral Dynamics opracowana przez Dona Beck'a i Chrisa Cowan'a, wcześniej funkcjonująca również pod nazwą Poziomy Wartości Graves'a- stworzona przez Carla Graves'a.
  • Rozwiń skrzydła

    Autor: Hellach   |   20 mar 2012, 16:35   |   Dział: Artykuły
    Rozwiń skrzydłaCo dają nam szkolenia z zakresu umiejętności miękkich? Tworzą w nas to, jak się czujemy, jak możemy się dzięki temu zachowywać, jak reprezentujemy się na zewnątrz, jak tworzymy swój spójny wizerunek, wreszcie jak czujemy się w grupie, w której działamy. Żaden człowiek, mimo, że czasem bardzo by chciał nie działa w pojedynkę, ale uzależniony jest od różnych ludzi i sytuacji. Kompetencje miękkie stają się obecnie najważniejszymi kompetencjami zawodowymi.
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?